street 750 en 500

• RJ

heb net de nieuwe HDs gezien, dat motorblok lijkt zo uit een ouwe Yamaha Virago te komen

of heb ik te veel fantasie ? met made in India is niks mis want mijn Enfieldje doet het nog steeds goed…

grz RJ

• Wide Glide 2010

Volgens de berichten gaan ze onder de 5000 euries kosten !!!

• sjors

heeft helemaal totaal niks met een Harley Davidson te maken ,

…..maar kan best wel een leuk motortje wezen ,….zoals er ook van andere merkjes te vinden zijn .

• henk

d,r staat toch harley davidson op,dus het is een harley.in het verleden maakte harley ook twee takten en 1 cilinder stampers onder de naam aeromachi harley davidson oftewel voor elk wat wils

• Fred

wat prijs betreft gaan er berichten dat de 750 cc tussen 8000,– en 8500 euro gaat kosten. Dan zal de 500 cc zo'n rond 7000,-euro gaan kosten. Ik las op de Amerikaanse site dat er 42 pk in de 500 cc zat en 55 pk in de 750 cc. een gewicht van 218 kg.

4 kleppen per cilinder en zes versnellingen.

• USA John

was te verwachten dat ze met iets zouden komen dat betaalbaar is en zo uit Sons of Anarchy lijkt te komen,de serie is mega populair hier,de merchandise is niet aan te slepen en overal zie je SOA lookalike brommers….

• Ultra

je bedoelt die enfieldjes die als ze uit india komen eerst tot op de laatste schroef uitelkaar worden gehaald om ze een beetje aan de eu-norm te laten voldoen….ha.ha..:D weett niet of ik liever een vrijdagfiets van een dronken mexicaan zou nemen of van een indiër any day. maar zonder gekheid, lijkt me duidelijk een poging van hd om a piece of the asian pie in handen te krijgen. lichtere motorfietsen, stedelijke omgeving, jongere doelgroep. als de aftermarket er een beetje in mee wil why not. zijn verder leuke fietsen.