Geluiddemping vance&hines

• John

Hallo,

Ik las het probleem met de Decibels op de keuring in Lelystad en zelf krijg ik op 26-7 mijn 2002 Fatboy standard met Vance&Hines longshots die ik dan ook moet laten keuren. Weet iemand of deze pijpen te luid zijn, en zo ja hoe deze het beste te dempen voor de keuring. Alvast bedankt voor de info.

Mvg,John

• hans01

Hi John,

Vergeet het maar, die krijg je niet door de keuring tenzij je ze dichtlast. Zelfs met de ‘silent mufflers’ zo'n 100 DB, en vergeet je open luchtfilter niet dat er hoogstwaarschijnlijk ook op zit.

Tip: zoek standaard dempers en luchtfilter, dan wordt het al lastig zat en wellicht wat staalwolletjes erbij proppen

Hoop dat je een carb hebt, die is envoudig af te stellen, bij injectie krijg je ook die problemen.

In ieder geval succes!!

• thollanderke

Gaat inderdaad niet lukken met Vance en Hines zoals Hans hierboven ook vermeld.

Misschien heb je de mogelijkheid om van iemand tijdelijk voor de keuring originele uitlaten en luchtfilter te kunnen lenen, altijd beter als ze te moeten kopen.

Stel de vraag even op de prikker misschien is er wel iemand in je buurt die er een paar heb liggen.

Succes