Uitlaatherrie Duitsland en Zwitserland

• Cornelis

De uitlaat maakt ‘medium’ herrie. Op vakantie via Duitsland naar Zwitserland vertrouw ik het niet. Waar kan ik op rekenen bij oom Agent of bij grens in Basel?

• thollanderke

FF zoekfunctie gebruiken is al meerdere keren gevraagd/besproken. :)-D

• Cornelis

Ik heb de horrorverhalen op deze prik gelezen, bedankt voor de tip.

Ik heb twee in een uitlaat CVO, wat kost een superfatsoenlijke pijp met keurmerk en decibel-nummer om eronder te leggen voor vakantie.

• boogi51

Hallo Cornelis

Ik woon sinds 40 jaar in Zwitzerland en rij ook HD, en is het niet zo erg met de douane en politie.

Als je gewoon rij en niet met hooge toeren onderweg ben heb je ook geen moeilijkheden.

Groeten boogi51

• boogi51

Hi Conelis, uitlaat met Db en keurmerk is in Zwitzerland anders als in Nederland, die hebben eigen vorschriften hier.

Mijn Flathead mag maar 82 Db hebben en mijn Fatboy heeft 92 Db. het is hier bij elke Kanton ( Provincie ) anders.

Als je in Zwitzerland ben hou je gewoon aan de verkeers regels dan heb je ook geen probleem.

Ook als je in de buurt ben kom maar even langs op een bak koffie of zo………..

Goeie reis. boogi51

• Bert Boerke

Ik ben eind volgende week opnieuw enkele dagen in suisse, emmenthal in buurt van hutwil. Is dat bij jou in de buurt?

Ik heb net nog gekeken naar mijn uitlaat, is Vance en Hines 2 in 1, dikke pijp maar staan geen merktekens in, de demper lijkt me verder wel ok. Ik neem de gok en rij rustig aan en hoop er het beste van.

Groeten

• Cor

Dus als ik het goed begrijp is het gewoon rustig op het gas en niet te hoog in toerental…..en dat geld voor Duitsland?

• boogi51

Ik denk dat Cornelis al terug is uit de vakantie, Maar hoe dat in Duitsland is weet ik niet.

Zwitzerland zit niet in de EU.

Gr. boogi51