aanhaal momenten

• flhs

kan iemand mij vertellen wat de aanhaalmomenten zijn voor:

aftapplug primaire bak

aftapplug olietank

Het gaat om een flhs 1991. De andere die ik nodig heb staan wel in de owners manual maar deze twee gek genoeg niet.

• k-streetfighter

zijn dat geen tapse draadpluggen?

• flhs

Ik heb ze er nog nooit uit gehad dus ik weet het niet

• Ultra

denk dat 't niet in de manual staat daar het niet echt nodig is om op moment vast te zetten. dat je kritische delen op moment vast zet okee maar aanhaalmomenten voor aftappluggen… schiet je dan niet een beetje door in de leer.vast is vast lijkt me. plug van je pri handvast met een t-handel of 3/8-ratel en plug van je olietank met een ring of steek dan voel je vanzelf wel of het goed zit. maar goed mijn wijsheid. groet Ultra

• flhs

misschien heb je inderdaad wel gelijk maar die van de aftapplug van de versnellingsbak staat er wel in zelfs die van de vulplug. Het zou kunnen zijn dat het er niet in staat omdat er aangeraden word het verversen van de primaire olie door de dealer te laten doen.

Hoe dan ook ik vraag het jullie liever een keer te vaak dan te weinig. Een foutje is snel gemaakt. Ik heb laatst ook de borgbeveiliging van de luchtfilterbehuizing kapot gedraaid omdat ik er nog nooit van gehoord heb. Bedankt voor je antwoord als jullie het ook op gevoel doen zal ik dat ook zo moeten doen.

• Ultra

vragen kost niks, ben zelf een keer voor schut gegaan met het monteren van m'n rockerboxes, lekker met de 1/2"-ratel vastdraaien en toen knap… bout afgebroken. heb ik er uiteindelijk nog uit kunnen wurmen met een tegendraadse tap maar sinds dien wielmoeren, blokdelen allemaal op aanhaalmoment. happy miles & greetz Ultra