Hallo,
Ik heb forward controls geplaats en zou graag het asje van de midcontrols willen verwijderen.
Deze komt aan de zijkant uit een plaatje en aan de moterkant zit hier een beugeltje aan vast.
Is dit eenvoudig te verwijderen?
Alvast bedankt
Is gemakkelijk te verwijderen maaaar de as van de schakelpook loopt niet alleen door je primair deksel maar ook door de rest van je blok tot je versellingsbak zeg maar.
Dan zul je als je de as wilt verwijderen deze af moeten doppen anders hou je niet veel olie in je bak over.
Is wel te doen hoor zo hebben ze het bij mij toch gefikst van mid- naar forward controls.
-D
Die loopt niet door tot je versnellingsbak !
Alleen door je pri kast, er zijn doppen voor om de gaten af te dichten maar dan moet je wel de
hele pri kast eraf halen.
Er zijn ook dopjes voor van chroom om over dat asje te plaatsen ( ik heb er nog 1tje liggen) en dan
draai je het plaatje achter je pri kast naar beneden en zet het daar klem ( zit normaal bij je set forward controls.)
Inderdaad waar Ramon.
Loopt uiteraard niet door tot je versnellingsbak daar heb je gelijk in.
Heb toevallig vandaag mijn primair deksel eraf gehad en daar zat inderdaad het getreffende dopje dat ze bij mij geplaatst hebben.
Wat betreft die dopjes die je over de as kan zetten die bestaan inderdaad ook, maar ik vind dit persoonlijk wel een middeltje van wel willen maar de gemakkelijk weg nemen en het is geen zicht als da dopje daarover zit.
Maar nogmaals ik zei dat is mijn persoonlijke gedachte over die dopjes.
Wat iemand anders daarvan vind of meedoet is uiteraard zijn eigen keus.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?