Street Bob 2007

• Erik

Hoi, ik heb een Streetbob gekocht 2007 met een alarm zonder knop op de afstandsbediening en ze hebben het geluid van het alarm uitgezet om hem op de motorbeurs te zetten. Heeft iemand voor mij de gebruikers handleiding? En weet iemand hoe ik het geluid van het alarm weer aan kan zetten (het knipperen van de lichten werkt wel gewoon). En moet je het alarm laten keuren of zo voor de verzekering??

grtzzzzzzzzzzz

• MissTaken

Hi Erik;

Of je nu je bike hebt aangeschaft op de Motorbeurs of bij een andere dealer; Het was netjes geweest van die verkoper als hij je ALLE papieren (en dus ook de handleiding van de bike en de documenten van je alarm) bij de motor had afgeleverd.

Ik zou zelf naar die verkoper teruggaan en alsnog om de alarm-documenten vragen -> dan gaat 'ie maar lekker zoeken…

Per slot van rekening staat op die papieren ook je alarmcode(s) vermeld.

Persoonlijk gesproken: Mocht je je bike bij een HD-dealer hebben gekocht, dan vind ik het voorval eigenlijk al helemaal slordig. Voor de verzekering is het handig als je weet in welke beveiligingsclasse je alarm is ingedeeld. Dat kan je wellicht euries schelen vwb de hoogte van de premie.

Nu zijn er denk ik een aantal opties mogelijk:

1: Alarm-documenten worden zsm opgespoord en alsnog aan je overhandigd. ->Excuus voor het ongemak; bloemetjekusje…

2: Documenten zijn foetsie. Dan moet de verkoper voor vervanging zorgen op eigen kosten & wellicht moet je alarm-systeem worden ge-reset; Kosten hiervan voor de verkoper, omdat die geen 100 % correcte aflevering heeft gedaan.

3: Je doet nix en kan in de toekomst een probleem krijgen omdat je zelf niet je alarmcode(s) kunt ingeven; die ken je op dit moment immers niet :'-(

4: Kijk ook even op het topic ‘alarm’ wat ook op 17-03-2013 is gestart; dat helpt je ook een beetje op weg: Handleiding alarm

Probeer eea wel binnen je garantie-periode bespreekbaar te maken met die verkoper.

Enne: Als iemand anders nog suggesties heeft?

Laat hier ff weten hoe het is afgelopen.

Suc6 & Greetz Miss.