200mm band in softail 1999

• Leon

Hallo ik zou graag een 200 mm band in mijn standaard softtail plaatsen. Echter wil de originele achterbrug behouden. Wel ben ik bereid om een ketting te plaatsen ipv mijn belt. Nu weet ik dat er offset kits in de handel Ijn om de bak iets uit het midden te plaatsen. Is dit nodig en zona kan iemand mij vertellen welke ik dan moet hebben 1inch. En waar zijn deze te verkrijgen.

Groeten Leon

• Peets HD

leon wat is het bouwjaar van je softail ? dan wordt het allemaal wat duidelijker en een 200 band is geen probleem

• Gerry

Peet heb je je bril niet op

kijk is wat er boven het bericht staat B)>:D<

Re: 200mm band in softail 1999

• Leon

Hallo Peet, bouwklaar is 1999

• Leon

Sorry bouwjaar natuurlijk:-)

• Peets HD

ow ……….

• Peets HD

hoe kom je erbij dat je 1 inc naar buiten moet ? heb je het goed gemeten ?

verder is alles verkrijgbaar

1 inc ofset transplate mcs 973549

1inc ofset sprocket shaft mcs 926219

1inc primary spacer mcs 973407

succes maar ga eerst goed meten want ik geloof niet als je naar een ketting gaat dat je zo ver moet , mischien kan je het met een ofset sprocket af

gr peet

• Leon

Hey Peet. Inderdaad ik heb nog niet gemeten ga dat nog wel doen maar zie overal 1 inch sets dus was het een aanname van mij. Maar was benieuwd of hier iemand al bij dit model een 200 mm band had geplaatst. En mij kon vertellen wat ik nodig had. Ga nu zelf meten en hoop dat alleen een sprocket voldoende zou zijn. Bedankt voor je info!!

Groet Leon

• DM

Leon,

Ik heb het gedaan bij een Softail uit '94. Maar idd dmv nieuwe achterbrug & bak offset en standaard belt. Rij er inmiddels bijna 6 jaar naar volle tevredenheid mee rond. “Met zonder handen” gaat ie ook prima rechtuit.

T.o.v de aanpassing naar ketting is mijn oplossing uiteraard wel de ‘dure’ geweest.

DM

• Peets HD

met ofg zonder handen wat is het nou ?B)-