Motorbeurs 2013 : Neem eigen lunch van thuis mee

• sjors

Vorig jaar heb ik een klacht ingediend bij VNUexhibitions mbt het achterlijk dure flut-vreten op de Motorbeurs in Utrecht.

Die klacht werd in eind februari gegrond verklaard en ik zou als goedmakertje in 2013 vrijkaartjes en een etentje mogen ontvangen .

Op deze belofte komt men nu terug , en ik kan gewoon de boom in .

Geeft niet ,….er zijn ergere dingen in de wereld ,….maar een tikkeltje onsportief vind ik 't natuurlijk wel (td)

Bij deze dan maar de waarschuwing :

Neem zelf uw luch mee van thuis ,…en laat u niet afzetten voor dat veels te dure flut-vreten op de komende Motorbeurs 2013 :X

• Yup

Als yup zijnde heb ik over geld niet te klagen natuurlijk dus ik eet altijd lekker in de Jaarbeurs ( niet in het tentoonstellingsdeel natuurlijk ) en kan niet oordelen over het fluteten .

De tip om je lunch mee te nemen is prima maar dat weet toch iedereen zo onderhand wel.

Inderdaad wel flauw van VNU om op een belofte terug te komen.

Desalniettemin …veel plezier op de beurs.

• sjors

nou,…..ik denk dat ik 'm maar oversla ,….en me beperk bij bezoek aan Rosmalen .

Ik hoef voor die beurs niet eerst naar de Hypotheker om een financiëring rond te krijgen voor een achterlijk te duur flut-hamburgertje ;)