bobine testen

  • shovelregulator

    Hoiiii,

    helemaal happy met mijn electra glide shovel . wil alleen na een eind gereden te hebben gewoon stoppen. alles valt uit. start weer wel gewoon electrisch daarna maar valt dan vaker uit. kan de bobine zijn die problemen geeft bij warm draaien . HOE TEST IK EEN BOBINE? waar let ik op. wanneer is hij stuk? enfin, wanneer vervangen dus?

    alvast bedankt voor het meedenken.

    gr Michel

  • bart

    Gewoon bougie loshalen bougie kabel er weer op, tegen cil leggen starten kijken of die vonkt dat doe je met alle 2 de bougies maar dan wel op het moment dat die die kuren vertoont geen vonk is ie stuk

  • Saks

    vragen of je ergens n goeie bobine kunt lenen? Zo heb ik t ooit gedaan.

  • Saks

    van mij mag je er een lenen als je wilt

  • rulez

    ik had zelfde probleem,maar starte niet meer als motor en bobine warm was, na afkoelen wel weer probleem loos.

    zit er een kapje over je bobine dan zou je die los kunnen halen, scheelt wellicht al wat.

    misschien zuigt je tank vacuum, dit kun je testen door een tankdop los te draaien als je problemen terugkomen.

    ik hb een nieuwe bobine gekocht en de andere als reserve, die dingen gaan toch meestal stuk op zondagavonde ergens in de middel of nergens.

    oja ik rij een fl1200.

  • shovelregulator

    he Rulez,

    stel dat de tank een vacuum heeft. hoe verhelp ik dat euvel?

    greetzzz Michel

  • DM

    Andere tankdop, of je huidige wat bewerken/mishandelen :)