Vraagjes softail bobber 1993

• Apehanger

Hallo, heb softail bobber 1993 gekocht en een paar vraagjes.

# Kan ik een kleine km teller aansluiten zonder kabel aan voorwiel (electronisch)? Zo ja hoe en waar?

# Remlicht zit er niet op, hoe maak ik dat (sensor plaatsen ofzo)?

# Er zit een chromen koplamp op met helder glas en zwarte punt erin, is dat een sportster/dyna lamp 5-3/4“ of 6” ?

mvg

• thollanderke

Electronische kilometerteller is gewoon aan te sluiten

Werkt zoals een draadloze fietscomputer als het ware. In de orginele schijf een klein gaatje boren niet volledig erdoor maar net 1a2m/m diep en daar het magneetje in geplakt.

Remlicht gewoon met een remlicht schakelaar op je remleiding ook geen groot probleem om te doen

.

• Apehanger

Bedoel eigenlijk een originele digitale teller.

Remlicht schakelaar achter werkt wel, zit tussen remleiding, voorrem is aangesloten zonder switch-box op stuur (alleen de remhendel)

• USA John

die remlichtschakelaar op je stuur zou ik toch maar even terug monteren,beetje lullig als je een keer alleen je voorrem gebruikt en van achteren wordt geramd door een vrachtwagen omdat de chauffeur geen remlicht ziet…..

• Apehanger

Hoi John, probleem is dat ik het originele huisje met schakelaar niet heb. Ook is mijn gashendel niet origineel.

Kan ik geen hydr.remlichtschakelaar op mijn remleiding voor monteren? (klein model)

• Konijn

Ik zou een nieuw setje met schakelaar en gashendel aanschaffen. lijkt mij beter en voornamelijk mooier.

• Apehanger

Heb op internet zo'n banjo-bout met ingebouwde remlichtschakelaar gevonden (haaks model signaal-kabel uitloop). Denk dat ik die op mijn remklauw of remresoire schroef ipv de originele banjo-bout.

En dan de kabel naar het remlicht en de plus, nog even uitvogelen hoe dat werkent te krijgen is dat ik gewoon en remlicht heb.