Corsica tips?

• MissTaken

Goedenmiddag allen,

Is er iemand al 'ns op Corsica geweest met de motor?

(Plannen tot aan de boot pakken in Cannes zijn in huize Miss al enigzins concreet, dus daar heb ik geen tips voor nodig.)

Wie weet In Corsica een goed hotel o.i.d? -> Geen camping: ik heb niet eens (meer) een tent.

Het liefst een onderkomen waar de tweewieler binnen mag staan. Ik kijk op dit moment naar onderkomens in het midden van het eiland, zo ongeveer centraal op het eiland ten oosten van Ajaccio. Het hoeft wat mij betreft niet aan zee te zijn, ergens in het binnenland is prima, maar ook dat is geen must.

Het valt me namelijk op dat onze oosterburen het eiland de 7e motorhemel in lijken te schrijven (meerdere sites gevonden met enthousiaste reisverslagen + gps-bestanden)

en in ons kikkerlandje voeren een slechts een paar reisburos wat familiehotels en resorts op dat eiland ->allemaal iets ten zuiden van Bastia… -thats it! :S

Enne… Deze:…..

…..heb ik allang uit! :D (ik zal jullie voor zijn, gni…)

Bedankt alvast voor het meedenken,

Greetz Miss

• nfnr

Ja Miss,

Het lijkt erop dat als je motorrijdend op vakantie wilt je op dit forum weinig kans van slagen hebt.

Het zijn meer sleutelaars denk ik.

Maar alvast veel plezier met het plannen zeg maar.

Gr. nfnr

• thollanderke

nfnr Schreef:

——————————————————-

> Ja Miss,

>

> Het lijkt erop dat als je motorrijdend op vakantie

> wilt je op dit forum weinig kans van slagen hebt.

> Het zijn meer sleutelaars denk ik.

> Maar alvast veel plezier met het plannen zeg

> maar.

>

>

> Gr. nfnr

Aangezien Miss. al twee jaar langer actief is op dit forum dan jezelf NFNR dan twijfel ik er niet aan dat Miss. ondertussen ook wel weet dat je hier allerhande vragen kunt stellen.

Proost :)-D

• nfnr

Hallo,

Probeer hier alleen maar mee aan te geven dat er maar heeeel weinig reacties komen als je een vraag over motorreizen o.i.d.

hebt en verder helemaal niets . En graag je goed zat eten s avonds dan zal je geneigd zijn om niet zo snel te happen.

• thollanderke

Reactie was niet slecht bedoelt.

(tu)

• Ron

Hoi

Als je op www.vinden.nl intikt :

motor reizen corsica , dan vindt je van alles.

Succes

Ron

• Ron

motor routes corsica intikken dat geeft ook veel aan

grtz

Ron

• MissTaken

Goedenmiddag prikkers,

Dank voor de reacties.

Natuurlijk kan ik op het www zoeken naar info over Corsica.

En dat doe ik uiteraard ook.

Ik had alleen gehoopt dat er iemand op dit forum uit eigen ervaring over Corsica iets kon vertellen.

Meningen / op-aanmerkingen van mede-motorrijders over onderkomens / omgeving / sfeer kunnen immers waardevol zijn.

Vandaar mijn vraag.

Fijn weekend, greetz Miss.

• Saks

ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen, schijnt n heel mooi (motor) eiland te zijn.

Ik was er toen ik 4 was dus weet er niet veel meer van

• Konijn

Over het algemeen weet jij van al die dingen waar jij ooit geweest ben weinig meer van. :)-D:)-D:)-D.