vraag aan twin cam 1600 bezitters

  • gerd

    Hmm, verdeelde berichten. Als ik hem rij zoals marcel schrijft gaat tie als een speer, als ik rij zoals Ron schrijft 80 in zijn 6 gaat niet lukken, ten minste op die mannier zoals Ron schrijft.

    Nu heb ik een een vraag voor de kenners, zo'n dynojet comander 3, zin of onzin? Heel makkelijk te monteren en te downladen maar wat doet het? Meer power onderin of alleen maar verkoop praatjes???

  • peter

    Hallo Gerd, ik weet niet of je naar Goes zou willen rijden om het eens goed te krijgen ?! Zo ja, neem eens kontakt op met het Dyno centre, tegenwoordig Tovami genoemd. Ruud zet hem op de vermogensbank, vertelt wat er mankeert en verkoopt ook de power commander denk ik. Dit krijg je zeker goed op dat adres. Telefoontje kost niet veel denk ik. Suc6.. Staat ie volgend jaar weer gereed voor mooiere kilometers Grtzz Peter

  • donny

    Hallo Marcel,

    Helemaal mee eens.

    Vandaar, dat ik ook altijd terugschakel, bij het inhalen.

    Ik kan me dan ook slecht voorstellen, dat een evo bij 60 km per uur mooi rond loopt.

    Hoeveel toeren maak een evo dan bij die snelheid in de 5 ?

    greetz donny

  • Nico

    Ik rijd een Heritage 2009 en het blok heeft inderdaad minder pit dan mijn vroegere evo met carburator.

    En dat is een opmerking die ik nog regelmatig te horen krijg.