Weld On Hardtail

• Rens

Weld On Hardtail voor Sportster of Dyna met wielbasis binnen 4cm wel of niet naar RDW?

• Bugeater

Nope, als je binnen de 6 cm blijft, mag het.

• rens

Thanks, is dus stuk goedkoper als een ombouwen eigenbouwframe (met legaal kenteken)?

Neem aan dat een weld on deel met wielbasis er wel binnen blijft?

• USA John

ligt er helemaal aan welke je koopt,sommige hebben 2 tot 4 inch stretch…..

• DM

Kun je werkelijk van motor met vering naar hardtail gaan, zonder rdw bezoek?

Vind ik persoonlijk best lastig te geloven, en als het al zo is dan moet je zeker niet nalaten om te bekijken wat je verzekering doet als je brokken maakt.

• rulez

dat de wielbasis bekend is, lijkt me wel logisch en als je daar binnen blijft dan zal er geen haan naar kraaien, maar….

als je idd brokken maakt en je verzekering kan bewijzen dat je eigenlijk vering had ipv hardtail zullen ze heel erg weinig gaan uitkeren…ik zou dit gewoon ff checken bij de rdw en zorgen dat je dit zwart op wit hebt staan.

ook ff je verzekeringpolis nakijken of hier clausules in staan als in kader “ veranderingen niet fabrieksmatig of door erkend/gekwalificeerd bedrijf zijn gedaan…”

kost je paar euri nu maar een hele berg gezeur achteraf, maar laten we hopen dat je nog veul jaar zonder problemen kan rijden.

en natuurlijk FOTOOOOOOOOOSSSSS :-)

• Rens

Bedankt voor alle reacties, ga eens kijken wat ik er mee doe.

• USA John

staat wel op mijn todo lijst voor begin volgend jaar…..