fuel stabiliser

• RJ

ik lees en hoor links en rechts dat bij een winterslaap van je brommer het niet slecht is om

fuel stabiliser in je volle tank te kiepen, is dit nuttig want ik deed dit nog nooit

en had in de lente nog noot problemen bij opstarten.grz RJ

• Peets HD

haha gooi er maar gewoon geen toevoegingen in , iemand moet weer wat verdienen .

• rulez

of na de winter ff kannetje van je motortank aftappen en in je auto kiepen, vervolgens kannetje voltanken aan de pomp en in de motortank gieten, heb je ook je bezine opgewaardeerd.

paar maanden moet toch geen probleem zijn?

• Konijn

Zoals Peet zegt; Nergens voor nodig, ik tank hem helemaal vol en in het voorjaar rij ik hem weer leeg maar dat doe ik eigenlijk het hele zomerseizoen ook,HaHa.

• Lemmy

beetje wortelzapp erin, no problems:)-D

• Yup

Ik rij gewoon door in de winter ( behalve bij sneeuw en ijzel natuurlijk ). Dan heb je dit soort dingen helemaal niet nodig.

• sjors

Het allerbeste is, om er voor de aanvang van de winter en het kouwe nare weer een paar uitgeperste citroenen en ook een fles Karvan Cevitam door de benzine heen te kieperen,….wordt ie niet ziek,….krijgt ie z'n vitamientjes ,…en start ie weer lekker in 't voorjaar … :D

• Yup

Bah , citroenen.