wegenbelasting vrijstelling op de schop

• Ultra

buiten dat het allemaal zwaar off topic is…. wat een tranentrekkers zeg, is ‘t ooit anders geweest dan?? zitten jullie allemaal liever in griekenland, italie, spanje? of de US misschien, onderhand ook een 3e wereld land aan ’t worden. iemand ze hd al moeten verkopen vanwege de recessie? verleden - heden - toekomst jan l. zal toch altijd wel de klos zijn. heb een dak, bed, eten en me hd, wel niet de nieuwste maar ik doe ‘t er voor. als ik een paar x per jaar een nette rit kan rijden en een beetje kan kloten aan me fiets dan vind ik het verder wel gesjochte. zou je met één van die veelverdiende klojo’s willen ruillen? ehh…. tsjaa…B)-

voor een ieder alvast een Ultraxmas en een mooi 2013. Ultra

• Konijn

Dat bedoel ik dus, Iedereen klaagt over een ander maar we zouden allemaal hetzelfde doen. Maak er wat van. Over dat “off topic” maak ik me hier niet meer druk want dat is na de 3e reactie op maaknietuitwelkbericht toch het geval,HaHa.

• USA John

ach,ik klaag niet hier in Texas,er is werk zat,persoonlijke inkomstenbelasting kennen ze hier niet en benzine is $3 per gallon (3,8 liter).Ok,zorgverzekering en dokters zijn duur en hier kennen we geen 2 paasdagen,geen 2 kerstdagen,geen hemelvaart of pinksterweekend,als je een goede baas hebt krijgt je 10 vrije dagen per jaar maar als je ziek bent krijg je niet betaald,criminaliteit viert hoogtij en politici hebben hier t niveau van een vijfjarige.

Maar we klauteren langzaam uit t dal,de huizenmarkt trekt aan en een grote lap grond kost vergeleken met Nederland geen drol.Ook vinden ze nog steeds nieuwe oliebronnen.

Ik heb veel vertrouwen in 2013 en grote plannen om er een topjaar van te maken.Als we nou met z'n allen een beetje positief denken komt t vast wel goed.

Zoals Hans Teeuwen ooit zei: Als je een stoma hebt kun je wel bij de pakken neer gaan zitten maar je kunt ook denken “ik heb nou wel een mooie roze anus”……

Alvast een goed en gezond nieuwjaar en hou t een beetje luchtig :)-D