wegenbelasting vrijstelling op de schop

• rulez

gezien de kabinetsplannen om de wegenbelasting op de schop te gooien en wij hopen dat het niet gaat gebeuren bij deze ff een link.

deel hem met iedereen

http://www.knac.nl/petitie/

PS graag de voors en tegens discussies niet hier voeren.

Ps2 denk er ook aan dat het niet alleen om deze hobbie gaat maar om alle hobbies waar de regering geld aan wil verdienen

• bert

Zo gesteld mag je er dus niks over zeggen.

Dus wat is het nut van dit topic dan nog ??:S

• USA John

het gaat om een handvol ouwe meukrijders en de rest is een grote groep rijke stinkerds met peperdure volledig gerestaureerde klassiekers in geklimatiseerde garages….

• Gerry

lul niet zo stom John heel nederland staat vol met ouwe amerikaanse V8 ten die doen op LPG 5/600€ in de 3 maanden die zijn ook de lul

+ dat ze van de een op de andere dag niks meer waard zijn …onverkoopbaar.. omdat niemand zoveel wegenbelasting wil betalen voor een hobby auto

die 100 € per jaar voor een ouwe motor dat overleven we wel

maar goed alles bij elkaar is het mooi kut

• rulez

petitie tekenen….hopen dat de politiek het signaal begrijpt.

mag je ook doen als je elke 2 jaar een nieuwe harley met de volledige accesoirelijn besteld hoor. :)

• sjors

dat komt omdat we steeds een corrupte regering ( en platte adviseurs ) hebben , die decennia's lang groen licht hebben gegeven voor huurs-verhogingen , om daarmee bewerkstelligen dat er meer hypotheken verstrekt werden ,…waar vooral die rijke stinkerds baat bij hadden mbt tot de grootste nederlandse subsidie-pot : “de hypotheek-rente-aftrek”.

Ik herinner me ook nog Zalm met z'n uitgestreken harses , ….mooi hoor , die EURO en euro -wetgeving !

Reken effe om wat nou een biertje aan de bar kost in guldens ? , zelfs achterham kost nou omgerekend 1 gulden per lullig plakkie. ( als je d'r bij nadenkt , dan smaakt je boterhammetje niet eens meer )

Ongelimiteerde hordes nep-asiel-zoekers , en nou weer Polen die hier arbeids-plaatsen verdringen . ( chauffeurs, en ZZP-ers weten hier alles van ).

Wie herinnert zich die Robin Linschoten met z'n gladde bek nog , die zo nodig het ziektekostenverz. (zorg-stelsel ) geprivatiseerd wilde hebben ? “Het zou allemaal kosten-besparend uitpakken ” ,…nou dat hebben we gemerkt .( maar dan anders )

Wijlen Pim Fortuyn waarschuwde al voor dit plan toen 't nog in de la lag.

Nou de overheids-poen begint op te raken ,….is ook wéér “ Jan met de Pet” aan de beurt met z'n ouwe opgeknapte chevroletje en volvo'tje ,……in dat sponsje zitten dus nog een paar druppeltjes die er uitgeknepen kunnen worden .

Hoe is 't toch mogelijk dat we dit allang zagen aankomen

• k-streetfighters

hoi ger

je zou maar n stuk of 6 oldtimer, motors hebben waar je regelmatig een blokkie om mee gaat

ik pleit nog steeds voor n systeem waar voor geldt, waarje op rijdt is verzekerd( voor op de weg ) en in de wegenbelasting, de rest die je bezit is dan alleen verzekerd voor bv brand en diefstal

dus maw je betaalt voor 1 motor wegenbelasting hahahahaha, je kan er toch maar op 1tje tegelijk rijden toch

mvg klaas

• Piet

Sjors heeft gelijk, de politiek is een hebberige bende oplichters. Eigenlijk moet er niemand meer gaan stemmen.. Al die rijke stinkerds houden mekaar allemaal het handje boven het hoofd, alle voorzieningen zijn uit gewoond, en naar de klote. Woningbouw was een sociaal project, brengt goed op tegenwoordig, als je naar de karren kijkt, waar die deze gasten in rijden, kijk eens wat ze verdienen..! Directie jongens van de zorg verzekeringen, (was ook een soort sociaal gebeuren), beuren het geld, wat voor de mensen bedoeld was. Gaan naar huis netto, met tussen de 350.000 en de 450.000 euri, exclusief declaratie natuurlijk. Scholen en onderwijs wordt gewoon op bijna nul gezet. Griekenland krijgt gewoon weer 70 miljoen per jaar, boven op de 110 miljard die ze al van Europa hebben. Ambtenaren slepen drie jaar wachtgeld mee naar huis, het klootjes volk wordt gewoon uitgeschreven na een jaar WW, en dan kun je bijstand gaan halen, maar dan moet je wel eerst, je huis op vreten, anders gaat het feest niet door. Brandstof en energie is niet meer op te brengen, reken maar eens gewoon even terug naar de gulden, ik snap niet dat sommige mensen nog gewoon slapen, daar in Den Haag. Het eigen risico wordt 700 euro, en van wat we per maand, voor de zorg moeten betalen, kun je een aardig stukje benzine tanken..! Denk ook wel dat de gemiddelde Nederlander gewoon slaapt, want het zal allemaal wel goed komen..(!!!) Maarrrr, misschien ook niet. Brommer in de schuur, even aftanken voor 20 litertjes, het is niet normaal gewoon. Mannen, waar gaan we naar toe ?! Boodschappies voor 100 euri zie je niet liggen in je kar. Maar zonder vreten zal ook niet gaan. Salaris wordt gewoon bevroren, al een paar jaar, voor Jan met de pet, is het tobben en afzien. Straks moet je belasting gaan betalen, voor naar de zon kijken, of het in bezit hebben van grote ramen, of op het strand gaan lopen. Iedereen sterkte gewenst met dit zootje idioten, misschien halen we net het voorjaar nog.. Glimmende kant boven…:-) Grt Piet

• boogi51

Hallo uit Zwitzerland

Ik geloof dat Nederland op de goede weg is om alles te verbieden of geld eruit te maken. ( Zo als bij ons in Zwitzerland )

Ales is verboden en wat niet verboden is, is “ verplicht ”

Gr. Alex

• Konijn

Lucht lekker op hè. T'is alleen jammer dat iedereen zo hypocriet is als de pest. Kijk maar naar die niveleringslul van de PVDA. Nu er 1 van hun uit ligt hoor je ze niet over zijn wachtgeld. Had hij van een andere partij geweest was de wereld te klein. Maar zo zijn we dus allemaal. Onze ziektes moeten voor tonnen per persoon per jaar behandels worden terwijl ze aan de andere kant van de wereld voor een euro gered kunnen worden wat we niet doen. Zo kan ik nog uren doorgaan en ik ben zelf net zo slecht. Zou niet weten wat ik zou doen als ze zouden zeggen; Joh, wat dacht je van een bonusje van een paar ton omdat je ons bedrijf zo fijn naar de klote heb geholpen. Eigenlijk weet ik het wel, AANPAKKEN !!!! (want misschien krijg je die kans nooit meer).