Project van Klaas

• Dombo

• Ultra

Klaas, respect voor je zelfbouw, had eigenlijk wel wat toelichting erbij verwacht. zit ongetwijgeld een hoop speciaal spul op en rijd het al…. zo ja hoe? vind zelf wel dat het heel moeilijk is de proporties van het 1 tegenover het ander te behouden als je met een bigtwinblok dit soort set-ups werkt. naar mijn smaak hadden er wel wat grotere wielen in gemogen. greetz Ultra

• k-streetfighter

hoi ja sorry ik kreeg geen foto geplaatst dus dat heeft dombo voor mij gedaan vandaar

tja wat is t, hij is niet af nog maar wel rijdbaar echter door de bouwtyd heeft de accu t begeven, dus dat wordt pas maart de eerste km's

wat betreft speciaal spul, tja, brembo remklauwen voor voor,net zoals alle rem en koppelingspompen, origineel nissin remklauw achter, prostreet frame, rubbermount, revtech 100", 6 revtechbak, hydraulische koppeling, voorvork van gcb( tegenwoordig geloof ik ), honda cb1300 tank, remleidingen uit duitsland en de rest ongeveer eigenbouw/ cq heb ik veranderd

de wielen zijn 17"das bewust gedaan ivm de betere bandenkeus wegligging etc

wil zelf nog wel t een en ander veranderen, bv de achterlicht onder t zitje moet hoger in t zitje geplaatst worden, en bv t subfraampje zou anders en mooier kunnen zodat hij daar te plekke slanker lijkt

en de koplamp kuipje kmteller wil ik anders, maar weet nog ff nu niet hoe precies

• USA John

misschien de chroom blokdelen in zwarte wrinkle zetten?

• k-streetfighter

hoi ja kan in de toekomst als t chroom verweerd is hahaha(tu)

mvg klaas