Iemand ervaring met deze EFI tuner ? of een vergelijkbaar product ?
http://www.fuelmotousa.com/powervision.htm
Hallo Brt,
Ik rij al een tijdje met een power vision en ik ben er heel erg blij mee. De reden dat ik hiervoor gekozen heb, is het feit dat je zelf kan kiezen welke tune je gebruikt.
Highperformance, fuel economy, stock… Stel dat straks die kut apk voor motoren komt, hoef je niets langs de dealer of tuner.
Ik heb hem besteld bij Fuelmoto vanwege het feit dat het hier toen niet bekend was en ik toch graag de ondersteuning had igv problemen. Tevens werd er een aangepaste tune geleverd voor je bike en set-up. Ik heb een paar ritten gemaakt met datalogs en opgestuurd naar fuelmoto, waarbij ze nodige aanpassingen gemaakt hebben. De fine tuning kan je nadien makkelijk zelf.
Sinds kort is hij ook in nederland te koop op diverse plaatsen. Geen idee welke ondersteuning, ik vermoed dat je de tunes van dynojet zal moeten gebruiken, hiervan zijn de meeste wel open loop.
Ik weet niet of je engels goed is, maar als je naar hd forum gaat en power vision information thread opzoekt heb je leesvoer, tips, ervaringen… De unit kan, maar hoeft niet op de bike. Ik gebruik de PV enkel wanneer ik iets wil aanpassen. Sinds kort heb je ook geen laptop meer nodig en doet de PV het werk.
Hoe het zich verhoudt met een professionele afstelling op een dyno bank weet ik niet, maar ik ben erg tevreden met hoe mijn bike rijdt.
(De PV werkt niet zoals een thundermax, je zorgt dus voor een goede afstelling maar deze wordt dan niet automatisch aangepast tijdens het rijden zoals bij de TM het geval is. Dus geen autotune tijdens het rijden enkel tijdens tunen. Werkt dus in principe als een SERT.)
Anders stuur je me maar een pmmetje, als je meer wil weten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?