Aankoop Road King

• Wess

Hallo

Overweeg de aankoop van een Road King uit “99. Deze heeft echter een olielekkage, veroorzaakt door de ”uitgaande primaire as", aldus de verkopert.

Kan iemand mij daar wat meer over vertellen…? en dan met name of dat een ingrijpende reparatie is ?

groet Wess

• Rob

Lekker centjes in je zak houden en verder kijken. Er zijn genoeg Road King's te koop op dit moment. Waarom de shit van een ander overnemen….. Of de verkoper moet wel heel erg zakken met zijn prijs. Ik denk dat je voor reparatie toch al gauw aan een 500 Euri moet denken. Succes met je besluit.

• VDM

Mee eens met Rob …

Lees ook dit eens : http://www.prostreetholland.com/10a/Artikelen%20ProStreet/betere%20oliepomp%20voor%20twincams.html

Succes nog !

• Wess

Oke Mannu…..bedankt voor de wijze raad…..een goeie tweedehands Harley kopen is nog niet eenvoudig :P

gr Wess

• Konijn

Ja hoor, heel eenvoudig maar dan betaal je wel de hoofdprijs. :D

• Wess

Nou ook dat is geen garantie, weet ik inmiddels van een paar maten. Wat een gelazer kan je hebben zelfs voor pak m beet 15.000 Euro

t blijft een beetje mazzel hebben….zag pas een T shirt : If Harley made helicopters…..would you fly it !? t Is een beetje de sfeer die er omheen blijft hangen, ten onrechte vind ik overigens. t blijft een fantastische ervaring !

• MissTaken

Wess Schreef:

——————————————————-

If Harley made helicopters…..would you fly it !?

Hi Wess,

Het t-shirt is wat cynisch, klopt. HD kan er zelf ook wat van;

Deze advertentie uit de jaren '80 vond ik wel grappig:

Greetz Miss

• Big Peter

Hoi Wess,

Bel even naar Lando van Ferox Performance in Noordwijkerhout

0252-370091

Hij heeft een mooie Police Road King staan van 2005 met slechts 11000 km op de teller.

Vraagprijs is volgens mij 11950 euro, en je krijgt garantie.

Gr. Peter