haha dus toch een echte Valkyrie B)
Hi John,
Niet zo knorren; daar hebben we Louis van Gaal voor hiero!
Genoemde LI-groep is gloednieuw. Sommige dingen moeten nu eenmaal groeien, en dus ook de discussies die daar gevoerd (zouden kunnen) worden. Het voeren van een poll is soms een handig zetje om conversaties tussen de leden op gang te brengen.
Enne…In wezen is iedereen die op LinkedIn rondhangt bezig met ‘iets voor zichzelf’ er uit te slepen;
Lid worden van een groep, of connecties verzamelen alsof het “grote-mensen-flippo's” zijn levert niet zoveel op.
In plaats van als een dooie rond te hangen op LinkedIn is het beter om zelf ook wat interessants te melden / te delen in de groep(-en) waar je lid van bent en dat tevens met je persoonlijke connecties te delen.
"What's in it 4 me? LinkedIn levert soms iets extra's op -> Aan dat feit hoeft men niet altijd een negatieve klank te hangen.
Maar LinkedIn is geen wondermiddel.
Greetz, mede-LinkedIn-groepslid Miss.
Nou Miss,dan heb je toch t hele idee achter LinkedIn naar mijn idee niet helemaal begrepen,het is in het leven geroepen om op zakelijk vlak meer connecties te vergaren om zodoende je netwerk te vergroten en daarmee uiteindelijk meer werk te genereren.Ik zeg niet dat deze groep me niks interessants te bieden heeft,zeg alleen dat dit soort “discussies” niet aan mij is besteed. Onderhoud doe ik allemaal zelf en hoeveel mijlen of km iemand rijdt boeit me niet…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?