Linkedin

• James

Voor degene die op Linkedin zit, er is nu een Linkedin groep voor Nederlandse Harley rijders.

In het kader van Harley kameraad-/broederschap kunnen Harley rijders op zakelijk vlak iets voor elkaar betekenen of om je zakelijk netwerk uit te breiden.

Dutch Harley Davidson Riders http://tinyurl.com/csdpmxy

Ieder die een Linkedin profiel heeft is welkom dus of je een free rider, HOG-, Tourclub-, Frontpatch-, Backpatch-, of zondags-/mooiweer rijder bent.

Full color member natuurlijk ook, want tussen alle 1% zitten ook zakelijke professionals!!!

En ja voor degene die die nu weer gaan zeuren en open deuren gaan intrappen over HOG, yuppen, bla bla bla

Hier is Linkedin niet voor bedoeld hahaha

• Yup

Leuk man. Ik ga meteen even kijken.

• Ben

Nee dank je. Ik wil niet met ING of welke andere criminele roversbende dan ook geassocieerd worden….

• MissTaken

Welles!::D

Ali Baba en de 40 motorduivels!! Yeeeehaaaa!!!!!

KissMissed.

• Jacq

Dan zou ik maar snel mijn gebakkie verkopen…>:D<

• MissTaken

Jacq Schreef:

——————————————————-

> Dan zou ik maar snel mijn gebakkie verkopen…>:D<

Mwoah…

De diegenen onder de prikkers die MissTaken een pietsie beter kennen dan jij (al -dan niet via het roddelcircuit),

weten dat je jezelf met deze opmerking helaas nu een beetje belachelijk hebt gemaakt.

Enne, Sssst -maar euh…Ik ben een heks en geen motorduivel: Dat ‘gebakkie’ van me is eigenlijk een vermomde bezem! >:D<

KissMissed xXx.

• Eric

Hallo Miss,

Je ziet er HOT uit!!!!

X(

• bigdeal

Komt er nou vuur uit je kont onder de mom “naverbranding” ?

Of laat je een scheet en heb je een aansteker in je rechterhand?

grtn bigdeal

• flhs88

Harry Potter of Ring der Nibelungen?

B)

• MissTaken

Goedenmiddag bigdeal en flhs88:

@ bigdeal: Als het ene niet werkt, doe ik vervolgens het andere ->valt bij een heks toch niet op! (gni…) B)-

@ flhs88: Voorkeur voor ‘Der Ring des Nibelungen’; Het stuk is lang, maar mooier.

Fijn weekend,

greetz Miss.