uitlaat twincam

• Luke

Hallo prikkers,

Ik heb even een vraagje.

Ben in het bezit van een twincam carb.uitvoering.

Nu kan ik uitlaten kopen die op een twincam injectie zitten.

Kan ik die dan zo over zetten of moet ik nog aanpassingen doen?

Ben erg benieuwd.

Groet,

Luke

• Konijn

Behalve de vraag of het 1 op 1 past (bijv. ivm sensoren) geeft verandering van uitlaten op zijn minst controle en wellicht verandering van afstelling.

• Luke

Dus als ik het goed begrijp kan het wel maar dan zal de afstelling ook veranderd moeten worden, maar wat bedoel je met verandering van controle Konijn?

• Konijn

Dat vraag ik mij dus af of het zomaar past. Maar als het al past is het verstandig om in de gaten te houden of de afstelling nog klopt. Niet te arm of te rijk mengsel. Dat bedoel ik met controle en mocht dat niet meer kloppen dan zal hij opnieuw afgesteld moeten worden. Met een beetje geluk is er nog een “Twincammer” die het precies weet of het past. Succes.

• Luke

Dank je wel Konijn…:)

• Luke

Ik ben er inmiddels achter dat hij ook op een carb.uitvoering past.Echter is het wel belangrijk de afstelling te corrigeren…hij zal te arm staan.Verder zit er nog een “gat” in de pijp voor de sensoren, deze heeft een injectie uitvoering er bij.Deze heb ik niet nodig dus komt daar een plug in..is verkrijgbaar.

Gr. Luke

• Luke

Ik ben er inmiddels achter dat hij ook op een carb.uitvoering past.Echter is het wel belangrijk de afstelling te corrigeren…hij zal te arm staan.Verder zit er nog een “gat” in de pijp voor de sensoren, deze heeft een injectie uitvoering er bij.Deze heb ik niet nodig dus komt daar een plug in..is verkrijgbaar bij elke harley-shop.

Gr. Luke