olielekkage 4 bak evo

• ron

Mijn 4 bak lekt olie, ik weet dat hds daar last van hebben, maar ik vroeg me af of daar niet wat aan te doen is……Ik blijf elke keer checken en olie bijvullen……

• Ben

Juist niet bijvullen zal op langere termijn beslist het lekken doen stoppen.

• ron

He, dat ik daar zelf niet opgekomen ben!!!!:)-D

• sjors

lees dit artikeltje eens :

http://www.prostreetholland.com/10a/Artikelen%20ProStreet/Doe%20eens%20wat%20met%20je%20oude%204-bak.html

en breng die bak dan naar een geroutineerde HD-work-shop.

• sjors

…..of de hele motorfiets…..

• Peets HD

ombouwen naar naald lagers , en hoppa nooit meer lek .

• ron

Ok, naaldlager(s) dus, want ik wil ervan af.

Is dat iets wat ik zelf kan doen of moet ie daarvoor naar de shop en indien t laatste waar moet ik dan aan denken ongeveer qua pecunia?? (ik haal de bak er zelf onder uit en zet m ook zelf weer terug)

groet

Ron

• sjors

Als je dat artikel leest , dan komt het mij over als werk-voor-de-vakman

• Peets HD

zelf doen kan je niet denk ik , prijzen worden hier niet genoemd , het is geen veiling , informeer gewoon overal wat het kost in het land .

gr peet

• ron

T idee achter de prijzen was om een idee te krijgen wat zoiets ongeveer kan kosten, niet om een exacte prijs te krijgen of een vergelijking tussen bedrijven.

maar ik heb al contact met een bedrijf inmiddels, na de zomer haal ik m er onder uit en laat ik m repareren :)-D, hopelijk volgend seizoen lekvrij