koppeling '89

• Ultra

tis 't enige wat ik ook kan bedenken / beredeneren en tsjaa… dat zijn dus weer de lessons learned. als je de boel open hebt en je een nieuw druklager heb liggen gelijk vervangen. was weer is te snel, dacht het lek boven te hebben en heb maar vluchtig naar het druklager gekeken. dus alles er weer af en open, eigen schuld dikke bult:S greetz Ultra

• Ultra

zat een van extra hefboompje aan 't druklager als een soort van kabelverlenging, kan het niet terugvinden in de manual of op de partslist. druklager zelf lijkt me op zich nog goed maar vervangen. hefboompje zorgde n.a.w. voor de overmatige speling op de kabel. de boel teruggezet en 1ste keer afgesteld, alles lijkt nu normaal te functioneren.

• Andre de Jong

Is dit niet de Easy Clutch .

Een soort van hefboom verlenging, wat het in knijpen van de koppeling makelijker maakt ?

• Ultra

kwam ‘t vanavond toevallig op MP tegen, is/was dus een Burley Brand ’easy boy' lite clutch. wat ik alleen niet blijf begrijpen isdat ik 'r 10 jaar probleemloos mee heb gereden. waar die (overmatige) speling op de kabel weg komt blijft me een raadsel. koppeling functioneert nu wel goed. blijft alleen dat de Burley spacer tussen kabel en koppelingshuis er nog op zit. zou toch denken dat het met de kabel allemaal wat krap zou worden.