Wie kan mij vertellen wat beter is.
Een thundermax of power commander van harley.
Grt Johannes.
Hallo heel simpel die keuze THUNDERMAX
Heb een streetglide van 2011 en direct na de eerste beurt een open luchtfilter thundermax en open uitlaten erop gegooid. Je kunt dit zelf doen of je gaat naar BIKEHOSPITAL zij zijn volgens mij de enige in Nederland die er mee werken.Ik heb het zelf gedaan en in princiepe is plug and play. Volg de instructie die erbij geleverd worden en lopen als een zonnetje. Je hebt dan gewoon een dynabank thuis. Sluit je laptop erop aan en je kunt zelf finetuning doen. Bv toerental aan passen toerenbegrenser iets hoger zetten. Dit zijn de simpele dingen ik moet zelf ook nog een keer naar bikehospital want je kunt er veel meer mee. Voordeel is ook nog dat de tundermax zich zelf bijsteld als je zoals ik regelmatig de alpen in gaat.Bij powercommander setl je de motor op de huidige situatie af en verder kun je er niets mee . Gooi je een keer een ander uitlaatsysteem of luchtfilter of nokassen in moet je weer naar de dealer voor veel geld de zaak laten afstellen. Bij Thundermax zit in het programma met al veel voorbeelden die je zo in je Thundermax kunt laden en het is weer opgelost. Ga maar eens naar hun site of beter ga er een keer langs.Zullen ze dat wel uitleggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?