Slotje topkoffer Ultra

• Rob

Hallo,

Ik heb ontdekt dat het slot van mijn topkoffer niet meer werkt. Heb het opengemaakt, en het blijkt dat één van de pinnetjes kapot is, waardoor het sleuteltje iedere keer blokkeert. Wie heeft er enig idee waar ik zo'n slotje kan scoren?

Bij voorbaat dank voor de feedback,

Rob

• Ron

Hoi

Bij “ the oldtimer ” HD shop Paterswolde denkelijk wel, hielp hij mij ook mee.

grtz

Ron

• shovelpolice

Rob,

haal het hele pinnetje eruit, dan werkt je sleuteltje nog op de rest van je pinnetjes

en het kost je niets

• MissTaken

shovelpolice Schreef:

——————————————————-

> Rob,

> haal het hele pinnetje eruit, dan werkt je

> sleuteltje nog op de rest van je pinnetjes

> en het kost je niets

Hi shovelpolice,

Dat is een oplossing wanneer je er niet om ‘maalt’ dat de topkoffer niet meer op slot kan.

Ik zou gewoon naar de dealer stappen voor een nieuw slotje; De dealer zal toch echt wel een slotje kunnen bestellen die gelijksluitend is met de zijkoffers. -> Anders zit je weer met gedoe van een extra sleutel voor dat ene slot vd topkoffer.

dwz: Koffer op slot doen -> sh!t, net de verkeerde sleutel -> goffer, past weer niet wasdustochdegoeie, grrr! :X

..enz. enz…

Greetz Miss.

• USA John

nou,ik heb ooit nieuwe slotjes besteld bij de dealer en ze waren reteduur en ze gaan ook weer kapot op den duur.

Ik zeg: paar beugeltjes erop popnagelen en hangslot erop…..

• Mangku

Hoi Rob ,

Haal je de hele slot uit de deksel van je Tpokoffer eraf , en neem of breng dat slottje als voorbeeld naar een speciale sloten-zaak en laat hun zien dat je graag de zelfde soort model slot wilt hebben . Als je dat al hebt , zet je gewoon erin . Dat was tenminste mijn ervaring met mijn Top-Koffer & mijn Zij-Koffers Deksels, en ze waren ook niet duur . S u c c e s !?

• MissTaken

Hi John,

Sommigen van de mannen moeten volgens mij ook eens leren om bepaalde dingen met liefde te benaderen ipv brute kracht.

Dan lukt het vast een stuk beter…. (hihihi):D

Greetz Miss.

• Rob

Dank voor alle tips. Ik heb het met veel ‘'pielen’' voor elkaar gekregen dat het slot weer min of meer werkt. Dit maar eens een tijdje proberen. Die vervangsloten zijn inderdaad belachelijk duur, en dan zit je idd met verschillende sleuteltjes etc. We gaan eens zien hoe lang dit werkt……

• shovelpolice

Miss

er zitten meerdere pinnetjes in,dus als je alleen het kapotte pinnetje eruit haalt werkt je sleuteltje nog op de rest

Fred

• shovelpolice

tja….. en sommige vrouwen denken dat ze ALLES beter weten

toch met een knipoog