slecht schakelen

• john

goede avond heb fat boy 19 94 evo 42000 km heb alle delen koppeling vervangen koppeling werk uitstekend maar nou gaat hy soms haast niet van 1 naar 2 en ook niet in zyn vry het lykt wel of die bak vast zit wie heeft hier ervaring mee

• Lemmy

slappe primaire ketting?

• sjors

is die bak slecht gaan schakelen nadát je die koppeling had gerepareerd ?

…..of was dat vóór die tijd net zo beroerd ….

• henkie

koppeling afstellen,succes.

• john

nee net zo beroerd vg john

• sjors

nou John ,….als die gerepareerde koppeling het weer als nieuw doet ,…dan kun je hooguit misschien je bakolie eens vervangen voor een synthetische versie, . …

….maar als dat geen genezing oplevert, dan moet die bak gewoon uit elkaar , denk ik .

of zelf doen ,…of naar een HD-work-shoppie :(

• john

heb ik ook al gedaan vol synt zit er nu in maar soms moet je echt behoorlyk trekken met schakelen maar toch bedankt sjors

• sjors

misschien is 't alleen maar de middelste schakelvork die vervelend doet.

Ik zou 'm zelf iig naar een workshop brengen , die jongens hebben de spullen en de routine

( ik zie dat wekelijks bij een maatje van me die een 1-mans-garage runt ,….die trekt bakken uit elkaar , dondert de hele inhoud in een emmer ,….en als ‘t betreffende onderdeel binnen is , zet ie ’t hele circus zowat blindeling weer in elkaar.)

als ik zo iets zelf doe , hou ik geheid wel weer op z'n minst een belangrijk vulringetje over zo ,:D

• Peets HD

welk vulringetje ?

• sjors

was maar een fictief voorbeeldje Peet,:)-D

ik doelde op me maatje , die runt een 1-mans-zaak , een alle-merken-AUTO-garage.

Ik sta iedere keer verbaasd te kijken hoe die jongen een versnellingsbak uit elkaar haalt ,…de hele inhoud in emmers deponeert ,…..om dan vervolgens , wanneeer 't benodigde onderdeel binnen is , de hele boel weer rap en foutloos in elkaar tovert

ik doe ‘t ’m niet na ,…ik vind 't een vakman