harley bear

• wilma

Hallo,

Ik heb sinds drie weken mijn motorrijbewijs en sta op het punt om een heritage of fatboy te kopen.Twijfel nog even.

Wat ik wel al zeker weet is dat ik een beertje achterop wil.

Kan iemand mij vertellen waar je leuke exemplaren kan kopen???

Ja ik weet het de een houdt ervan en de ander verklaard me voor gek!!

Dan zal ik ook maar meteen vertellen dat mijn Harley rose met wit gespoten wordt (oepssss).

Tja je moet toch wat om op te vallen haha

Grt. motormuts Wilma

• jack

leuk

• appie

heb nog wel een fatboy 96 te koop

• Bart

Hee Appie daar zit toch wel een beertje bij he?Dat was volgens mij de vraag gr Bart

• k-streetfighter

hoi wilma

ik denk dat dat wel lukt bij n motorzaak waar je waarschijnlijk je hd koopt of gaat kopen

gewoon doen wat je zelf mooi vindt

mvg

• Suicide

Wacht even!!!

1) Ik ben in bezit van een Heritage

2) Ik verander mijn nickname even van Suicide naar Beertje

3) Ik stap achterop

4) Probleem opgelost…(:D

(aangezien niemand een passagier met de naam Suicide achterop wil :D)

• Lemmy

ebay

• Mangku

Hallo Wilma ,

Als je aan het twijvelen bent tussen Fat-Boy en een Haritage , waarom ga je dan niet van beide motoren eerst een proef-rit maken. En daarna neem jij het beste .

Mvg. ,

Mangku

• Tom

even kijken bij motozoom of Louis.de

• wilma

Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb gisteren bij motorsaloon Amersfoort een heritage gekocht incl. een harley dog (Geen beertje maar deze heeft mijn hartje doen smelten haha).

Had sinds het behalen van mijn rijbewijs slechts drie keer een stukje gereden op de bmw van mijn man.

Het was dan ook best eng om gisteren op de Harley huiswaarts (richting het uiterste zuiden) te vertrekken.

Had geen keuze aangezien we met de motor op toertocht waren en de Harley onderweg gekocht hebben.

Een cadeautje van mijn man voor 25 jaar trouwe dienst!

Dolgelukkig en met een big smile scheurde ik over de autobaan alsof ik nooit anders gedaan heb.

BMW kan dan wel meer PK's en weet ik wat allemaal hebben maar een Harley daar kan toch niks aan tippen!!!!!!

Mijn droom is uit gekomen en nu de zon zich ook eens eindelijk laat zien zal ik dubbel en dik van mijn harley genieten.

Voor jullie allen veel rijplezier.

Grt. Wilma