Led verlichtings balk topkoffer

• Ad

Dag iedereen,

Ben in het bezit van en Ultra uit 2010 en wil er een led verlichtings balk op de achterkant van de topkoffer monteren, heb alleen de balk via Ebay gekocht.

Op de balk zitten 3 draden met stekkers (1 stekker zitten 3 draden(achterlicht en remlicht) en twee stekkers 2 draden,(richting aanwijzers).

In m'n topkoffer zitten i stekker met drie draden en maar een stekker met 2 draden,wie weet waar deze twee stekkers voor zijn? en wie weet hoe verder te handelen?

Vriendelijke groet Ad

• Suicide

Hallo Ad,

Ik heb geen Ultra maar een Softail, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen.

Maar je kan toch gewoon even doormeten waar welke draad voor dient in je topkoffer?

De draden op je ledbalk weet je al dus het zou niet zo heel moeilijk meer moeten zijn.

Of zie ik het verkeerd???

• sjors

nou ,…dan meet je toch eerst effe met een multimetertje welk draadje “wat” is …

je hebt 5 draden nodig ( richting L , richting R , remlicht , gewoon-verlichting en massa )

met een testlampje ( zo eentje met prikkertje en krokodille-klemmetje ) , daar gaat 't ook prima mee :D