slippen koppeling

• bart

Hallo , mijn motor HD evo houd enorm in als ik hem vol gas geef. Bijvoorbeeld bij het inhalen dan gaat hij niet meer vooruit maar maak wel veel geluid .Heb de kabel al afgesteld daar ligt het volgens mij niet aan . Moet ik nou in de bak de bouten los draaien dan de borgmoer en dan de stel bout naar links los draaien dan weer vast en dan een halve slag terug ?????? Of is er nog wat anders wat ik kan doen .MVG bart

• boeang

Als ik je zo hoor,hele koppeling eruit goed schoonmaken,en weer in elkaar zetten.30min werk

• sjors

die moer draai je los .

dan draai je die stel-bout heel voorzichtig in totdat je voelt dat ie tegen de drukstift aan zit.

daarna draai je die stelbout een 3/4 slag terug .

daarna stel je je kabel zo, dat je 2mm vrije slag bij je kopp.hendel hebt

Olie in primairy ( tot aan de diafragma-veer ) vullen ( motor rechtop ) met 15W40 ( of 10W40 ) met een API secificatie

die NIET hoger dan SG gaat

• Peets HD

waarom draai je de stelmoer 3/4 slag terug als je daarna je kabel gaat afstellen op 2mm vrije slag ? dan is de 3/4 vrijeslag van de druk stift weer opgeheven .

je stelt de stift er gewoon tegen aan en ietsje terug zodat de vrijving weg is , zo hou je immers ook de grootste hoek over waardoor je meer slag kan maken met je koppeling bij het intrekken .

• sjors

oei ,….idd,….foutje ingeslopen 8-)

eerst de kabelspeling helemaal lossen