Service-Manual Boek voor H-D Sportster Bj.1999

• Mangku

Beste Harley Collega's ,

Ik zoek namelijk naar een “ Service Manual Boek voor Sportster Bj. 1999 . Wie van jullie mij een TIP kan geven waar ik kan kopen . 2 weken geleden had ik een CD-Rom gekocht via de Marktplaats , Maar dat gedeelte wat ik zocht of nodig heb staat niet duidelijk bij . Het gaat om een ”WIRING DIAGRAM" , dat is de samenstelling of complete beschrijving van de Electriche bedradings-schema . Ik zal heel dankbaar zijn als jullie mij de weg kan aanwijzen/tip waar ik kan vinden .

M. vr. groeten , Mangku

• Gerard

Bij mij staat ie er wel op….

Voor kleine vergoeding stuur ik pdfje op…

• Mangku

Beste Gerard ,

Als het echt zo is ( echt wat ik bedoelde) heb ik geen bezwaren om een accoordje aftesluiten . Maar wat ben ik jouw dan verschuldugd ? Graag reaktie .

M.vr.gr. , Mangku tel 0648252882 .

• Peets HD

wat kleine vergoeding ? Stuur dat gewoon op en doe niet zo lullig , wat als ik nou overal vergoeding voor vraag .

kom op zeg ………..

• Konijn

Cyclemanuals.com en gelijk het onderdelenboek erbij. Niks zo makkelijk als een boekie erbij.

• Suicide

Thumbs up voor Peet…

Dat is toch het mooie van dezelfde hobby hebben, elkaar helpen? (de een wat meer als de ander… hahaha)

Niet alles hoeft gratis, dat hoor je mij niet zeggen, maar een pdf kom op zeg! :S

Even een paar vragen voor Peet:

Welke tarieven ga jij dan hier hanteren?

En is dat bedrag dan per reactie?

Krijg je een factuur met btw erbij?

Garantie?

Hoe zit het eigenlijk met een antwoord retour zenden? Kan dat?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• flhs88

zie deze pagina bij harley-heaven.com http://www.harley-heaven.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=3472

volgens mij staat het boek voor jouw motor erbij

• Mangku

Beste Harley Vrienden ,

Jullie zijn allemaal geweldig en spontaan zich laten bijbetrokken met mijn probleem , en daar waardeer ik enorm .

En speciaal voor flhs88 , door jouw advies ben ik nu wijzer geworden , Hartelijk Bedankt .

Met vriendelijke groeten ,

Mangku .

• Lemmy

doe je email maar ff dan stuur ik het gratis naar je toe:)-D

• Mangku

Beste Lemmy ,

Zo zie je maar , er zijn nog LIEVE Mensen op de Wereld die HULP bieden aan mensen die hulp vragen .

Dat waardeer ik enorm . Bedankt .

Met vriendelijke groeten , Mangku

(E-mail ; wan.naikharley@live.nl)