electra probleem voorzijde FL

• rulez

Fred,

de dash is toch de console over de teller en tankslot?

daar zitten alleen de indicatorlampjes in en de bekabeling loopt er onder door, verder zit er niets.

zie dash circuit brakers

zie onderste fotos pagina 4

of bedoel je met dash de ossekop, hieronder zitten 2 knipperlicht automaatjes, een kluwe kabels en het blokje waarop alle stekkertjes worden ingeprikt.

ik neem aan dat er ni dat blokje alleen de onderlinge verbindingen per nummer zit.

Ik denk dat de mijne dan of zijn vervangen/verdwenen of ergens goed verstopt zitten.

Kwam wel nog een extra plaatje achter de bobine tegen, maar zover ik kon zient liepen hier alleen kabels langs.

• shovelpolice

op die link van je antwoord #40 staat een hele mooie foto met pijl

onder je dash dus niet in de ossekop

heb inmiddels al je fotós gezien je hebt een mooie rooie op de kop getikt

Fred

• shovelpolice

effe voor de duidelijkheid die twee pijlen zijn dus circuitbreakers

• shovelpolice

en als je ook nog een partsboek scoort

kan je alles vinden rulez

• rulez

ik hewb gister de draden uit het stuur gehaald, en nieuwe erin gestopt.

toen deed het remlicht het wel….schaam op mij.

starten deed het niet, was een pootje van de knop in de hendel afgebroken.

knipperlicht nog niet getest, komt wel. eerst ff starten en remmen maken, dan kijken wat ik nog nodig heb en bestellen.

circuit brakers heb ik tussen het zadel en de voorlamp niet ontdekt, dus die zijn of ergens verstopt of niet aanwezig…….wss wel beter om ze ergens in te bouwen…

spare part catalog ben ik nog aan het zoeken. idd wel handig om te hebben.

dank je, tis idd een mooie rode…als ie weer in elkaar staat :-)

• flhs88

volgens mij staat op www.harley-heaven.com een parts manual voor jouw motor

• rulez

na het leggen van nieuwe bedrading, dunne kabels per 2 in een krimpkous en het plaatsen van een nieuwe remlichtschakelaar en 2 drukknopjes voor starten en knipperlicht problemen opgelost.

alles werkt weer zoals voorheen. en dat voor een paar euro aan knopjes een stuk minder gekloot, want na drie keer solderen komen de pootjes vanzelf los in de joekietoekie dingen.

van het weekend lekker richting eerbeek gereden voor een kampeerweekend, onderweg gestopt, en starten…now ay….geen krimp…overgestart via een auto, direct lopen.

ff een anwber laten meten, en ja hoor geen laadspanning. savonds lader op de accu om toch thuis te komen, en een gouden tip : het stekkertje van de spanningsregelaar op het blok.

dit losgehaald, zat wat vettigheid/olie omheen dus ff doekje in de benzine en boel schoonmaken, terugplaatsen en thuis gemeten: laadstroom en na paar uur stil gestaan te hebben ook direct weer starten zonder problemen.

• Peets HD

dat is mooi maar wat is de gouden tip nou ?

• rulez

hmm de gouden tip…..

ik heb een nieuwe schakelaartje voor de rem in het stuur ingebouwd en 2 nieuwe drukknopjes voor start en knipperlicht geplaatst.

deze waren na 2 tot 5 keer solderen niet meer erg betrouwbaar.

de bekabeling heb ik per 2 in een krimpkous gedaan en die door het stuur geschoven en in het begin en einde heb ik een extra stukje slang over de kabels gedaan, zodat die bij het gat een beetje geklemd zitten en dus minder tot niet kunnen schuren.

allemaal nieuwe stekkertjes op de aansluitingen onder de ossekop (zo wordt die unit toch genoemd..??.. want van het weekend kreeg ik ook een vraagteken getoverd toen ik de term noemde) en kabels met tieraps vast gezet.

de gouden tip zal eerder zijn: lurpe dingetjes vervangen en kabels die je niet vertrouwd ook. en tussendoor goed nameten of je kabels geen breuk hebben alvorens alles vast te draaien.

• Peets HD

:)-D