zit even met een vraagteken boven mijn hoofd. shovel FL 1972, voorzijde electra werkte prima, op strartknop na (zie eerdere post) dit gesoldeerd en werkte, toen probleem met remlicht voorrem. draden los en rem werkte wel, dacht opleiding buiten handvat te maken, kabels via uitsparing naar buiten geleid, getest en joepie een nieuwe paus, er kwam witte rook naar buiten, niet goed dus. kabelboom naar rechter handvat dus vervangen. alle kabels volgens huidige aansluiting vervangen met dezelfde (en volgens manual juiste) kleur. -startknop werkt -knipperlichtstand werkt zowel links als rechts niet, maar alarmlicht-stand doet alleen achter links en rechts de knipperlichten. -xlaxon werkt wel -remlicht voor werkt niet (zowel met drukschakelaar als met doorverbindenkabels) -achteremverlichting werk wel -op start knipper en remcircuit staat op 1 draad spanning en op andere draad niet. -voorlicht werkt wel -op beide aansluitingen van deknipperlichtrelais staat ook spanning ik heb de - pool van de accu even losgehad maar dit werkt ook niet. ik zit nu dus even in dubio gezien alle circuits wel voldoende spanning krijgen…of er ergens een zekeirng zit die tijdens de kortsluiting is doorgebrand…en waar ow waar die mag zitten (kon er in de manual niets over terugvinden..)