Allen,
Ik ga misschien een Harley overnemen, en dit schrijft de eigenaar….gaarne hoor ik of dit redelijk veilig is:
"De boven blok is gereviseerd nieuwe zuigers cilinders gehoond de cilinderkoppen laten reviseren en de kleppen nieuwe tuimelaars en komplete pakking set en de cilinderkoppen loodvrij laten maken nieuwe contaktpunten condensator bougie kabels en olie en de versnellingsbak olie is vernieuwd achterrem blokjes vernieuwd en metalen remslang vernieuwd achterband nieuwe olietank rond model nieuwe slang aansluitingen en slangen nieuwe zadel oldschool verlichting werkt goed zoals het achterlicht en het voorlicht nieuwe lichtschakelaars enz
Zover als ik weet werkt alles naar behoren en goed en verder het is een oldtimer en met veel bekijks
Ik heb er een nieuwe kilometerteller en kabel op gezet nu heb ik pas 100 mijl er mee gereden dus de motor moet nog ingereden worden van de week maak ik nog een paar tochten met de motor
Dat is het ongeveer wat ik er overkan vertellen lekker en rustig toeren met een oltimer"
Groeten Frank