koffers voor shovelhead

• rulez

voor mijn '72 FL zoek ik nog:

zijkoffers (kleur niet van belang daar ik ze toch wit wil spuiten)

ophangbeugels (staat niet van belang)

alles mag aanbieden (ook alleen koffers of deksels), beetje schade kan ik best repareren

valbeugel achter

beugels om de koffers

eventueel old skool look tassen kunnen een optie zijn.

fotos mogen naar roelcamino@Live.nl of live.com

• Albert B

heb hier koffers staan , met deksel , maar niet voor shovelhead , zijn evo's .

Koffers zijn harde en allebij met deksel , 1 x voledig met hang en sluitwerk ( zonder sloten ) en 1 x zonder sluitwerk + doos (nieuw ) met 2 x hang en sluitwerk en rubbers maar ook zonder sloten .

• rulez

hoi albert,

dank je voor de reactie.

heb je eventueel fotos?

Die mag je naar roelcamino@Live.nl sturen.

als je ni de buurt van eindhoven-venlo zit, wil ik weleens komen kijken.

greetz

roel

• Albert B

neen , niet onmiddelijk, ben Belg , omgeving Brussel….

• rulez

ik ga vd week ff kijken naar een setje koffers, maarja mijn voorkeur witte koffers zijn niet zo 123 uit te halen.

oplossing is dan om ze te spuiten.

waarschijnlijk eerst ff plamuren dat ze mooi glad zijn, dan een grondlaagje erop en dan paar lagen dunne witte lak om uiteindelijk een stevige laag te hebben, misschien nog een setje stikkers erop en dan paar laagjes blanke lak.

goede tips of goede spuiter (ja ook leuke prijs) omgeving venlo altijd welkom.

per half juli is mijn jaarcontract toch niet verlengt (dank u crisis) dus dan heb ik tijd genoeg om het zelf te doen.

• USA John

NEEEEEEE!!!!! GEEN KOFFERS!!!!!

• Konijn

Huh?? Volgens mij konden die bij jouw vroeger niet groot genoeg zijn.(:P) En Roel vindt dat gewoon mooier dusssss…..

• rulez

jawellllll koffersssss…van die moooooooooooooooooooieeeeeeeeee wiiitttteeeeeeeeeeeeeeeee :-)

of heb je nog old skool tassen liggen voor weihhhnugggg… :-) dan wil ik die optie best overwegen…mhoehahahahahaaaaa

• USA John

alle beugels eraf,hardtail achterkant eraan lassen,king sportster tank en Bates zadel,klein koplampje,21 inch voorwiel zonder spatbord,sidemount,etc,etc……

shit,dat mag allemaal niet….

nou ja,dan maar witte koffers….

geintje Roel,is een mooie fiets!

• rulez

jajajaaa ook leuke ideen maar niet met deze :-) te mooi om te verbouwen …… wellicht bij een volgend model :-)