FL 1200 1972

• rulez

sinds afgelopen weekend de nieuwe bezitter van een shovelhead, een FL 1200 uit 1972, in een mooie rode kleurstelling, chroom ziet er mooi uit, eigenlijk lijkt ie wel op showroomstaat.

testritje gemaak tijdens een regenbui met wat wind en wat lag (in de vorm van rijden en niet glijden) ie lekker op de weg, en dat ondanks de laatste rit in de regen ergens in ….2010……

maarja een harley is pas een harley als ie wat nukken heeft, dus de eerste kabelbreuk al gevonden :-) de startknop.

ff overbrugt en ja hoor, direct weer lopen.

nu zoek ik eigenlijk een electrisch schema…voorlopig totdat ik de originele HD boeken heb gevonden.

Mocht er iemand iets hebben liggen van dit model dan hou ik me aanbevolen, ook voor manuals, parts catalogs, misschien een setje koffers met beugels etcetc

• Yup

Als je bekend bent met nieuwsgroepen kan je via binsearch 3 manuals vinden. Even zoeken op harley manuals.

• flhs88

misschien heb ik iets voor je, naar welk mailadres kan ik mailen?

grtz

hein

• rulez

mag naar

roelcamino@Live.nl

alvast bedankt.

• flhs88

heb het bestand geprobeerd te mailen, maar de grens van de server wordt bereikt. ken jij een eenvoudig compressieprogramma zodat ik het bestand kan inpakken?

• rulez

inmiddels al enkele manuals via mail binnengekomen, leuk leesvoer voor de komende dagen.

link naar de foto heb ik ook aangepast…

lijstje voor komende klusjes:

kabelbreuk naar startknop fixen

setje (witte) koffers met beugels scoren

olie+filter wissel

heel veel gaan rijden :-)

en ondertussen kijken wat er allemaal wel of niet origineel opzit…misschien old skool handvaatjes

• yup

Ziet er puik uit.

Succes met je plannen.

• rulez

• flhs88

dat ziet er goed uit, Roel. kijk voor onderdelen ook bij ebay.com heb daar zelf best een hoop kunnen scoren.

• Konijn

Eindelijk is het nu bewezen; SHOVEL RULEZ !!!!!:)-D