Art of Custom Harley-Davidson wedstrijd

• Vanzeir Gert

Hallo Mijn naam is Gert Vanzeir uit Beringen, ik ben finalist van de 'Art of Custom’-ontwerpwedstrijd. Harley-Davidson.

En ik ben op zoek naar mensen die even op mijn ontwerp willen stemmen.

Harley-Davidson staat bekend om zijn traditie van zelfexpressie. Dit viert het gerenommeerde motormerk met de unieke ‘Art of Custom’-ontwerpwedstrijd.

Harley-Davidson ontving maar liefst tweeduizend inzendingen uit zestien landen voor deze wedstrijd.

De deelnemers downloadden een blanco template van een brandstoftank. In een eigen design probeerden zij de essentie van het Harley-Davidson-merk te vangen.

“Ik ben natuurlijk zeer vereerd en blij dat ik bij de laatste 10 finalisten behoor. Ik ben sinds jaren fan van Harley-Davidson en werkelijk bezeten van het motormerk.

Daarom voelde ik me dan ook geroepen om deel te nemen. In mijn ontwerp "King Skull Black“ wilde ik het gevoel van vrijheid weergeven en dat vind je terug in de vleugels, en de kroon staat voor ”King of the road".

Ik ben een trouwe bezoeker van het H-D treffen in Leopoldsburg. Daar viel het me op dat er veel ‘skulls’ worden gebrushed op de benzinetank en dat past dus bij het commerciële aspect van mijn ontwerp.

Wat zou kunnen verkopen en wat zou ik zelf kopen?"

De keuze voor het beste ontwerp op de shortlist van ‘Art of Custom 2012’ is nu aan het publiek.

Iedereen kan zijn stem uitbrengen via http://tankwall.harley-davidson.com

Stemmen kan nog tot 15 juni 2012.

met vriendelijke groeten

Vanzeir Gert

• flhs88

had deze tank al eerder op internet gezien. mijn stem heb je. succes!

• Han

Succcesss gestemd….

• Vanzeir Gert

Dank u! Han en flhs88 !!!

mvg

Gert

• flhs88

Gert, een tip, zet je bericht ook op www.harley-heaven.com wel in het Engels.

• Vanzeir Gert

Zal ik zeker doen, bedankt voor de tip! flhs88

mvg

Gert

• USA John

was t bij die wedstrijd niet van belang dat je origineel werk inbrengt?