aftermarket softail achter-schokbrekers/veerpotten

• sjors

Heeft iemand hier ervaring met aftermarket softail-schokbrekers/veerpotten ?

Hoe is de kwaliteit van die voordelig geprijsde dingen ?

• sjors

niemand ?

• Konijn

Eigenlijk geef je zelf het antwoord al. Voordelig geprijsde dingen. Ik ga zelf niet voor koopjes bij belangrijke motoronderdelen. Bij een covertje of knipperlichtje hoef ik niet zo nodig iets duurs maar voor mijn vering gaat de knip volledig open.

• sjors

nee ,…ik heb zelf NIET me eige antwoord gegeven .

Ik wilde graag weten of iemand DAADWERKELIJK ervaring heeft met die voordelige achtervering

( of misschien over die ervaring heeft vernomen van een motor-clubmaatje, die deze dingen gemonteerd heeft )

gevoelens gebaseerd op angst en voor-oordeel mbt prijs/kwaliteit ,……daar heb ik nou juist dit topic voor ge-opend

• Konijn

Nou ok dan. Ik heb dus zelf een paar jaar geleden via ebay in duitsland een stel achterdempers gekocht voor mijn sportster. 75 euro samen ex verz. maar het was ook 75 keer niks. Gauw een paar echte aangeschaft en die zitten er al 5 jaar naar alle tevredenheid op. door schade en schande wordt men wijs maar wilde die schande hier eigenlijk voor me houden. :(

• marcel

Ja 1 maal een set geprobeerd van FAR eerste set veerde wel maar dempte niet , tweede set die ze opstuurde had exact het zelfde , ik hou het dus weer op

Progressive suspension bij softails

Marcel

BH