Passing Lights op Ultra

• Ron

Hoi hoi,

Ik wil graag mijn passing lights onafhankelijk van mijn dim cq grootlicht laten branden, kan iemand mij vertellen waar ik ‘t relais voor de passing lights kan vinden op een Ultra van ’99? Nu krijgt 't relais alleen maar spanning als ie op dimlicht staat en dat wil ik graag veranderen ……

Groeten Ron

• Peets HD

dat is toch niet zo moeilijk ? volgens mij zitten ze niet via een relay geschakeld maar de voeding komt vanaf je dimlicht .

Dus gewoon los halen en via het contact schakelen , heel simpel .

• Ron

Enig idee welke draad (kleur) en met name waar hij fysiek aangesloten zit dat ik 'm los kan halen en een andere voeding kan geven?

• Peets HD

ff zoeken alles wijst vanzelf , waarschijnlijk zit ie op de witte draad van je headlight , en de spotlight is waarschijnlijk grijs maar dat is niet zo belangrijk je ziet ze zo zitten . dan pak je een zekering die een geschakelde plus heeft , daar haal je de stroom weg , schakelaar er tussen klaar .

• Ron

Zover was ik ook al, maar de witte verdwijnt de kabelboom in zonder dat eenvoudig te zien is waar ie heen gaat, en er zit al een originele schakelaar die inderdaad z'n voeding betrekt van 't dimlicht, als ik nou die fysieke verbinding vinden kan, kan ik gewoon de orginele schakelaar blijven gebruiken zonder dat ik heel de bende uit elkaar moet halen, zo makkelijk kom je nl. ook weer niet bij die schakelaar ….

• Peets HD

je hebt de witte draad gevonden , dat is de voeding waarschijnlijk , dus wat is je vraag nou precies ? volgens mij ben je er al .