Hamburg Harley days

• LP77

Zijn er prikkers die wel eens de hamburg harley day's hebben bezocht? Is dit de moeite waard om te gaan kijken en is er een gezellige camping in de buurt waar veel harley rijders overnachten? Ik wil die kant wel een keer op maar ben benieuwd naar ervaringen.

• renegade

Harley days Hamburg is overdags op een terrein ( was er in 2009 naast het HSV stadion ) en in de avond verplaatst het zich naar een kleurrijke buurt van Hamburg ( Reeperbahn ST.Pauli )

op het terrein dit jaar ergens anders spelen live bands en komen er heel veel motoren bij elkaar met goed weer is dit erg leuk.

Omdat we in Nederland nauwelijks meer iets hebben ga ik dit jaar weer , boek van te voren je Hotel want er gelden toeslagen ( vanwege enorme vraag naar kamers ) soms moet je tot 40 km van Hamburg gaan zoeken voor je kamer

www.bookibg.com daar kun je wel wat vinden.

Evenement is meerdere dagen met elke dag een ride out/in kortom een must see voor de fans en in Nederland niet/nauwelijks meer mogelijk.

• donny

Hallo LP

Ik ben in 2010 in Hamburg geweest.

Het was toen op een groot terrein van de vismarkt niet ver van de havens.

Je kunt het absoluut niet vergelijken met b.v. de superrally, waar ik dit jaar was.

Zoals renegade terrecht opmerkt, kun je beter een hotel boeken.

Ik heb er geen camping kunnen ontdekken.

Het is meer een evenement om te kijken en gezien te worden.

Wat mij n.l. opviel, was het grote aantal busjes en motortrailers, die richting Hamburg gingen.

Met veel H.D.'s,die ik daar gezien heb kun je niet meer als 3 km rijden, dan val je ervan af.

Als je iets speciaals wilt zien, moet je er zeker naar toe gaan.

De mooiste ride-out vond ik de rit over de Reeperbahn.

Het is wel zaak, dat het goed weer, want anders denk ik dat het evenement letterlijk in het water valt.

Als de weersvoorspellingen goed zijn, ga ik er weer heen.

grtz donny

• Lp

Ok het is dus wel de moeite waard. Ik hou de weersverwachtingen wel in de gaten. Ga dan niet van te voren een overnachting vastleggen. Hebwel al een camping gevonden in het centrum van hamburg aan de kielerstrasse misschien ene goede optie.

• s v bladel

De harleydays in Hamburg zijn het mooiste van allemaal! Ben vorig jaar geweest en we gaan dit jaar weer met een leuk groepje.

De belevenis daar is gewoon super. Veel motoren en veel spullen te koop. Heel st Pauli is in het teken van HD!

Hopelijk word het weer beter als vorig jaar!