Motor valt uit???

• chopper

Hey,

Heb al enige tijd geleden mijn vriendin haar nighttrain 2007 op de testbank laten zetten om

een thundermax systeem te plaatsen.

Nu is het zo dat de motor de laatste tijd regelmatig uitvalt en ik weet niet of dat iets

met de thundermax te maken kan hebben. Het gebeurt dat je contact opzet wil starten

en er gebeurt niks contact af en terug op en dan gaat hij weer wel.Het gebeurt ook dat hij

stationair draait en na een tijdje uitvalt, terug starten, kan zo nog eens gebeuren en dan weer normaal.

Vorige week reden we op de snelweg en viel hij 2x kort na elkaar uit en dan nam hij het weer op zonder

te stoppen maar wel best gevaarlijk. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Heb al gekeken naar losse stekkers en batterij connecties maar lijkt mij ok.

Grtz

Chopper

• Konijn

Misschien slecht contactschakelaartje? Probeer eens wat contactspray.

• Har

Lijkt idd een elektrsch probleem. Kijk ook een naar je dodemansknop.

Gr. Har

• Ed-Lochinver

Hi Chopper,

Ik had het zelfde probleem met mn Softail de Luxe "05 zo af en toe viel ,,alle stroom uit ,, tijdens het rijden soms maar voor een paar seconden, kon zelf de oorzaak niet zo snel vinden tot dat er niet meer mee viel te rijden. De locale motorzaak had het probleem binnen een half uurtje gevonden en opgelost.

Oorzaak : oxidatie in de hoofdzekering- kast/behuizing .

Probleem verholpen door het vernieuwen van het zekering-kast/huis !

Gegroet,

Van uit de North-Highlands.

Ed

• chopper

Bedankt voor de reacties, heb momenteel relais vervangen. Nu nog testen…

Grtz

Chopper

• thollanderke

He Danson

Ondertussen al test rit gedaan?

• chopper

Yep, voorlopig alles ok ;-)

Grtz