caborateur(?)

• Har

Hangt er een beetje vanaf wat je verwacht van een HD. Zo'n oud stinkend gebakje met karakter, die niet bedoelt zijn om de racen en ook niet voor iedereen geschikt zijn of zo'n moderne fiets waarmee je japanse snelheden mee wilt/kunt rijden, waar iedereen mee uit de voeten kan en super betrouwbaar zijn.

• rulez

volgens mij zat het spruitstuk gewoon vast maar sprong de carb hier vanaf.

wellicht idd de rubber waarmee de carb op het spruitstuk zit vervangen, en ff goed controleren of er ergens niet iets zit losgetrilt.

ploffen kan een harley wel doen maar niet te vaak, en als het bij bepaalde toerentallen gebeurt kan het je carb of timing zijn.

mocht je de carb loshalen, ff uit elkaar schroeven en schoon maken, wellicht gewoon een beetje vuil.

• Lemmy

Een CV die losspringt?

Het orginele luchtfilterhuis die ook de cv op zijn plek vastzet zit er niet meer op zeker?

En als deze vervangen is door een ander/mooier model wat is er gebeurd met de holle bouten in de kopontluchting?

Zeker vervangen door mooie dichte sierboutjes?

• sjors

't zal ondertussen wel opgelost zijn denk ik .

Het probleem was denk ik gewoon het rubber-tussenstuk wat er uit zal zijn geblazen met een flinke “nies” uit de carb.

Antwoorden als “met shovels geen last,…etc” ,…daar heeft Wil helemaal niks aan .

…. en of shovels beter zijn is maar nèt voor ieders aparte percepsie !

Ik durf dat niet zomaar te beweren ,….maar volgens mij zitten er in elk motortype van HD wel “dingetjes” die voor verbetering vatbaar zijn . Leuker zijn die shovels iig wel ,…het oude vertrouwde HD-concept , karakter en beleving is met de intrede van de TC's helaas een beetje verloren gegaan.

Ik zie zelfs enkelingen die van de TC afstapten , en weer terug op een EVO gingen ,…

….maar iig mooi en leuk ( vind ik zelf ) blijven ze , die shovels (tu)

• wil

Alle bedankt voor het meedoen aan deze quiz,

Volgende week gaat hij naar het ziekenhuis en deel jullie mee wat de prognoze en behandeling gaat worden.

MVG Wil