Koppeling schakel probleem Fatboy 2003 100 th

• Marcello

Beste HD lezers ik ben qua sleutelen geen expert en heb een vraagje of iemand mij ermee kan helpen.

Ik vind dat mijn koppeling erg zwaar is en volgens mij niet correct werkt.

Ik moet hem echt helemaal tot het eind inknijpen met schakelen, ik merk ook als ik stil sta en van zijn 1 uit wil optrekken hij hem al pakt na nog geen milimeter los te laten (koppeling) .

Wat ik ook gemerkt heb is dat ik hem meestal vanuit zijn 1 Niet in zijn Neutraal kan zetten.

Ik woon in luyksgestel vlak bij Bergeijk en Valkenswaard is er iemand die deze trotse Harley bezitter ermee kan helpen ?

Ik heb hem net van mijn laatste spaarcentjes gekocht en nu heb ik dit :-(

Alle hulp en advies van jullie is meer dan welkom.

Alvast bedankt Marcello

• henky

koop bij je dealer of internet zo snel mogelijk een origineel hd werkplaatshandboek van jouw fiets (geen clymer of zoiets) en stel je koppeling af zoals het hoort. zoals je het nu beschrijft lijkt je koppeling en kabel niet voldoende vrije slag te geven.

Of rijd ff langs een goede zaak en vraag ff of ze het samen met je willen doen. werkje van niks

Henky

• Marcello

henky Schreef:

——————————————————-

> koop bij je dealer of internet zo snel mogelijk

> een origineel hd werkplaatshandboek van jouw fiets

> (geen clymer of zoiets) en stel je koppeling af

> zoals het hoort. zoals je het nu beschrijft lijkt

> je koppeling en kabel niet voldoende vrije slag te

> geven.

>

> Of rijd ff langs een goede zaak en vraag ff of ze

> het samen met je willen doen. werkje van niks

>

> Henky

Hoi Henky ik heb het officiele boekje maar durf er zelf niet aan te sleutelen bang dat ik iets verkeerds doe lol

Maar bedankt voor je bericht misschien dat er een sleutelaar met ervaring reageerd bij me in de buurt die ff een kijkje kan nemen.

• rocker

hoi ik wil wel een keer komen kijken

wat is het adres en wanneer ben je niet thuis

• Konijn

De grap is goed, maar verleid mensen niet om hun gegevens hier te plaatsen. Geloof me, dat is vaak genoeg gebeurt.

• flhs88

zet een kleine advertentie in jouw plaatselijke weekblad dat je een ervaren monteur zoekt om samen aan jouw motor te sleutelen. als iemand reageert vraag je zijn adres en of je even langs mag komen om te praten. is altijd veiliger dan meteen je adres openbaar te maken. wil die zjn adres niet geven, zie er dan van af