sproeier fat boy

• hans pijpersh

kan ik makelijk zelf grotere sproerier plaatsen in caberateur fat boy 2000, heb het idee dat hij te weing benzine krijgt .moet altijd best lang met sjoke rijden .en ook als je maar even stil heb gestaan moet dan weer sjoken. wie weet raad

• Peter

Doe jezelf een lol en laat dit over aan een goede monteur.

Desnoods breng je de motor naar een dynabank voor een perfecte afstelling.

Goed weekend

• flhs88

als je niets veranderd hebt aan luchtfilter/uitlaten/nokkenas zou er geen reden moeten zijn om de sproeierbezetting te veranderen. heb je het benzinefilter en benzinekraan al gecontroleerd op vervuiling? hoe zien de bougies er uit

• Peets HD

gewoon goed laten afstellen , geen dynabank voor nodig . Het is een vaak voor komend probleem , nix loos .

• jos beckers

hallo hans ,ik weet niet of aan je HD alles nog orgineel is zoals uitlaten en luchtfilter ,het is niet zo moeilijk om je CV van je HD te halen

en het probleem zal opgelost zijn als je een grotere midddengebied sproeier steekt het is deze die naast de grote of hoofdsproeier zit ,als je ander uitlaten hebt en filter zou je minstens een 45 ,48 moeten zitten hebben ,en 180,185 voor de hoofdsproeier ,daarom zie eerst eens wat je steken hebt dan kan ik je verder helpen en als je een klein beetje handig zijt lukt het vanzelf om hem eraf te nemen (tu) succes

• Peets HD

gewoon naar een shoppie rijden , klaar terwijl je wacht , zo gebeurd .