Laat je horen

• Ben

(St)rijdt volgend weekend voor het goede doel.

Voor een leefbaar NL voor de (HD)motorrijder/(liefhebber).

Weg met de misplaatste vooroordelen tegen ons HD- en motorliefhebbers.

Stop de Harley-scene discriminatie & -xenofobie !

Ik verwacht jullie allemaal hiero:

http://rots-dhc.nl/

Volgende week Zaterdag.

Laat je horen en zien!!!

En zeg met je deelname aan deze rit tegen al die B&W :

Genoeg is genoeg, kap met die BULLSHIT !

• MissTaken

Hi Ben;

Hijdoettutnie….. je linkje bedoel ik.

En anders heb ik teveel op of zo… :D snorrieeeeh dan…

Greetz Miss.

• Piet

www.rots-dhc.nl

• fatboy

Nee Miss Taken, jij hebt neit (te) veel gezopen maar de schrijver BEN heeft vandaat kennelijk te veel aan het oranjebitter geroken.

is gewoon een HOAX…….

• Konijn

Bij mij werktie wel. En niks hoax. Tot zaterdag.

• rulez

heb ff het stukje gelezen op de site (was prima te benaderen).

Als ik het goed begrijp wordt er ergens buiten (het centrum van) utrecht op diverse plekken verzameld waarna in soor tvan groep naar het eindpunt wordt gereden.

Bij vertrek wordt iedereen verzocht om in kleine groepjes te vertrekken om het overige verkeer niet te hinderen.

Hopelijk wordt dit protest dan nog wel opgemerkt??????

• pavel

nee Rulez,

Vanuit verschillende punten in alle uithoeken in Nederland wordt naar een centraal punt bij Utrecht gereden waar alle motoren samenkomen. Verwachting is dat het aantal deelnemers over de 3 nullen gaat komen begreep ik. Doet me denken aan de MAG demoruns van begin jaren 90. Gaaf! Dus belangrijk dat iedereen met een motor ook daadwerkelijk mee gaat rijden om een statement te maken.

Dus kijk op de site waar voor jou het dichtstbijzijnde opstappunt is en hoe laat ze van daaruit vertrekken (ergens in Limburg, toch?) en dan tot ziens in Utrecht :)o

• rulez

idd limbug, voor mij zou liempde dichtsbijzijnde zijn.

ff voor zondag motor uit de opslag in het zuiden halen, accutje erin, aftanken, bandjes pompen en starten.

Voor ieder die meegaat wens ik mooi weer, en een veilige rit. voor vele zal het de eerste rit van het seizoen zijn en wellicht in dit bakstenen systeem en met zo een groot aantal.

Dus zateragavond niet te diep in het glaasje kijken! Dat kan zondag thuis weer.

• rulez

ipv dat ik zondag schreef bedoel ik natuurlijk zaterdag….my mistekie

• Ben

Nah, opkomst was helemaal niet slecht en WEER GEEN DODEN GEVALLEN bij dit motor/Harley-evenement.

Dus aan alle burgemeesters en wethouders in den lande:

KAP NOU ES MET DAT STOMZINNIGE VERBIEDEN VAN DIE HD-dagen!!!