NIEUWE SELF SERVICE STATION ZUIDHOLLAND

• blackpitt

Heren en Dames motor/trike rijders…………

Binnenkort openen wij een motor selfservice station in zuidholland

Het word een locatie waar motorrijders van Alle merken zelf aan hun motoren kunnen sleutelen cq verbouwen enz enz

Met het verhuren van bruggen…. gereedschap….etc etc willen wij het motorrijders mogelijk maken om kosten te besparen door zelf aan je motor/trike te sleutelen,aangezien de manuur prijzen bij een garage cq dealer verschrikkelijk hoog zijn.

Het blijf immers altijd leuk als je kan zeggen "kijk dat heb ik zelf gedaan'

Binnenkort meer info hierover….maar wij zien graag reacties van jullie allemaal tegemoet

Mvg KELJO's motorcycle self service…….

• Donny

waar in Zuid Holland??

• Falconer

Op zich wel een goed idee, maar ligt wel aan de huurprijzen van het een en ander.

• Konijn

Ik heb zelfservice thuis.:D

Het idee is natuurlijk leuk maar wat als het veel werk is of er moet wat besteld worden en hij moet op de brug blijven? Voor mij zou het niks zijn maar ik kan thuis goed uit de voeten maar als je weinig sleutelruimte hebt is het misschien wat.

• henky

bij mijn harley boer mag iedereen gratis werken in de doe het zelf hoek, als je advies of gereedschap nodig hebt wandel je gewoon de grote werkplaats in….

henky

• Peets HD

ja maar is de kennis ook aanwezig ?

ik bedoel zomaar iemand zonder ervaring zijn eigen motor laten repareren , het is sneller stuk dan gemaakt .

bigend vervangen , nokkenassen ? daar komt meer bij kijken dan alleen gereedschap .

• Fatboy cvo

daar zit het gevaar, rijders zonder enig technische kennis beginnen vrolijk te sleutelen omdat dat zo hoort als Harleyrijder…..

En daar zit mogelijk de omzet voor de verhuurder, want van een ruimte verhuren, je gereedschap laten verkloten wordt je niet

vrolijk of beter van. Hier in het zuiden zaten veel doehetzelf garages en die zijn bijna allemaal verdwenen.

• Peets HD

ik heb met het idee als een tijdje gespeeld maar als ik iemand aan zijn eigen motor laat sleutelen moet je er contenu bij blijven , als ik het zelf doet gaat het 10 x sneller en in 1 keer goed , wat moet zo,n huur van zon brug dan wel niet kosten ? onkunde met gereedschap is net zo gereedschap is duur als iemand het stuk maakt moet de andere klant die een brug huurt het dan betalen ? geloof me ik heb het idee al jaren en ik heb het ook wel een beetje geprobeerd maar ik moet er echt bij blijven staan dus dat heeft geen zin .

• sjors

Ik denk dat 't geen haalbare kaart is ……

In ‘t verleden las ik ook wel eens zo’n advertentie , waarin verteld werd dat er een kundig iemand aanwezig was voor technische bijstand en advies ….

Ik ben bang dat als je zoiets aanbiedt , dat die ondernemer niet zelden voor 99% de HELE KLUS staat te klaren , en dat de klant dan af en toe 'ns een schroevedraaiertje en een tangetje staat aan te geven :D

• sjors

…en constant je gratis koffie staat op te zuipen in een ander hoekkie van je tent :D