luidsprekers Topkoffer

• Donald Lefering

ik ben op zoek naar boxen en steunen voor op de topkoffer.Is er iemand die ze heeft of waar ik ze gebruikt kan krijgen.

Kun je de boxen in de steun vervangen door niet Harley boxen.

vast bedankt voor een reactie.

groeten donald

• Ultra

heb nog een set liggen, komen geloof ik van een ‘93 of ’95 ultra af. vorige eigenaar heeft wel de schaar gezet in de originele bedrading, waarom mensen dat doen als er stekkertje aan zitten weet ik ook niet. o.a. biketronics en hogtunes leveren speakerupgrades. mocht je interesse hebben moet je dombo maar ff om m'n email vragen of een mail via hem door laten sturen. greetz Ultra

• Ultra

even gekeken maar bedrading is intact, bedrading van de cb-unit was de schaar ingezet.

• rulez

schaar in draden…waarschijnlijk te bang om een stekker los te trekken of te lui om vanaf het te verwijderen apparaat de kabels te volgen ..??..

kleuenschema uit werkplaatsboek of google tevoorschijn toveren?

• Ultra

Tsjaa… je blijft je verbazen, recent met een custom jap meegemaakt. op welgeteld 15cm van de stekkertjes de boel doorknippen van de achterverlichting om de boel los te halen kennelijk.

overigens donald beetje vreemde saeck, je stelt hier een vraag krijgt antwoord + aanbod en vervolgens…. niets. hoeft allemaal niet hoor maar heb dan op ze minst het fatsoen ff een reactie te geven (td)

• rulez

met mijn eigen bedachte oplossingen verbaas ik me zelden ergens over…..

maaruh wellicht is ie ff een tijdje off line…geef hem nog ff tot het weekend…is ie wellicht ook uitgeknutseld en deelt ie zijn ervaringen.