Harley-Davidson liefhebbers

• Arnold Groenendijk

Beste Harley-Davidson liefhebbers,

Momenteel ben ik 4e jaars student Small Business and Retail Management. Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie, een onderdeel hiervan is een onderzoek naar de liefhebbers van Harley-Davidson motoren.

Bent u een liefhebber van Harley Davidson motoren en/of bent u in het bezit van een Harley Davidson motor, dan wil ik u 5 minuten van uw tijd vragen om de vragenlijst in te vullen. Er bestaat geen goed of fout antwoord, het gaat om uw eigen- en eerlijke mening. U zou mij hier een groot plezier mee doen!

Onder de deelnemers worden leuke prijzen verloot!

Link naar de vragenlijst: xxxxxxx

Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u mij bereiken via het volgende e-mailadres: Groenendijkarnold@gmail.com

Alvast ontzettend bedankt voor uw antwoorden! Ik hoop niet dat het asociaal overkomt om zomaar binnen te vallen op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Arnold Groenendijk

–link verwijderd ivm SPAM—

• MissTaken

Goedenmiddag Arnold;

De enquete heb ik voor je ingevuld. Mijn mailadres heb ik niet achtergelaten op de website.

Misschien is het een idee om het resultaat na afloop van het onderzoek hier te publiceren?

-> Kan natuurlijk eveneens met een weblink.

Suc6 er mee, greetz Miss.

• rulez

Arnold,

helaas heb je het verkeerde forum, hier zitten geen harley liefhebbers….hahahahaaaa

just kidding, zal eens kijken naar je opdrachtje.

• Yup

Ingevuld. Suc6 ermee.

• Ben

Als nou uit uw onderzoek eens zou blijken, tsja…weet niet hoor maar zou toch kunnen…ehh….

dat wij Harley-liefhebbers NIET levensgevaarlijk, gewelddadig en schietgraag zijn……………….,

zou u dan s.v.p. de uitkomsten met alle burgemeesters van NL in wiens gemeenten vroeger nog zg. Harley-dagen (dus voor Harley-liefhebbers) werden toegestaan, willen delen?

Dan zouden wij u dankbaar zijn.

Misschien nog wel meer dan met het winnen van een boek…

• Han

gedaan..

• Konijn

Zo, ingevuld maar volgens mij is dit meer een zelfonderzoek van Pietersen dan een afstudeerscriptie. Mijn eigen HD-boer kan gerust zijn,HaHa.

• gert.61

mislijdende sluip reclame voor pieterse

jammer

GRTZ Gert.61

• Dombo

Mee eens, sluikreclame of wel SPAM…

Topic gaat op slot!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.