iemand ervaring met het behalen van een kenteken voor een motorfiets van voor 1950 zonder papieren/documenten?
meer info op dit moment nog niet voorradig.
Moin Rulez;
Heb er zelf geen ervaring mee en weet ook geen mensen die dat wel hebben.
Maar het www kan soms veel info geven:
1: Fehac = oldtimerbelangenvereniging
2: Mijn zoekopdracht in google =Daar kwam ik o.a. de volgende sites tegen (eigenlijk voor 4-wielers, maar de paperassenwinkel is bijna hetzelfde -dus is de info wel nuttig).
4: Fiatblog
Enne….Wel foto's showen van de potentiele nieuwe aanwinst he?? (
Greetz Miss.
we zijn eigenlijk op zoek naar een leuke FLH(P) shovel van ergens eind 1970….maar dan kom je iets tegen waarvan je denkt….hmmmmmmmm..dit is ook leuk…en dan de 2e gdachte is bezint eer ge begint want anders krijg je over een tijdje “te koop wegens tijdgebrek…”
zelf ben ik wel van het in elkaar schroeven, zelf spuiten etc dus als er een goede blok en bak onder zit kan ik er al aardig mee uit de voeten
PS dit is een verkapte oproep als iemand nog een “project” , motor met werk oid heeft of weet te staan.
dit project gaat niet door, was wel een uitdaging geweest, en echt old skool, maar uiteindelijk willen we thuis toch met ons 3-en gaan rondtuffen dus zou er een zijspan bij moeten.
kan aan de wla of toch maar ff kijken voor een shovel FLH…….wanted : FLH shovel bj bij voorkeur 1977 met kenteken en blok en bak in goede staat, verder……..zoek ik wel bij elkaar.
is handgeschakelde (ja) FLH 1977 (ja) met verstelbare voorvork (ja), taxatiewaarde €14400,– (boven budget) iets voor je
zoek iets met optisch veel werk (boel goed schoonmaken, spuiten, in elkaar schoreven, maar blok en bak in goede staat)
daarbij wil mijn vriendin ook op de harley maar niet op mijn sportser, dus zoeken we een shovel (super glide oid) voor haar en een electra voor mij, met inruil van mijn sportster, anders wordt het voorlopig alleen een glide en de mijn lekker verbouwen tot old skool bobber look en dan als de kleine (nu 5) jaarte of 2-3 ouder is, een electra met zijspan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?