http://www.anwbmotor.nl/nieuws/video-ruzie-tussen-auto-en-motor-loopt-verkeerd-af
Ben in de vrachtwagen wel eens getreiterd over een traject van 6 km of zo …
Ik kon er niet langs , en moest meesukkelen in 1e versnelling ,….er ontstond tevens een enorme file achter me….
Als ik er langs wilde dan week die personenauto voor me ook uit naar links om me te dwarsbomen.
Ik ben toen maar op m'n gaspedaal gaan staan en de auto botsend voort gestuwd totdat ie dwars voor me bumper kwam .
Zo op die manier nog effe flink doorgereden .
personenauto kreeg ander model hiervan .
en ik had wat kleine krasjes op de vrachtauto-bumpert.
Ik kan me dus levendig situaties voorstellen waarbij je over de rooie gaat
idd automobilisten die ff de verkerde kant opzij gaan om de motorrijder niet door te laten…..stelletje losers,
maar ook niet alle motorrijders steken ff een vinger, hand of voetje op als een automobilist aan de kant gaat….tis wel een wisselwerking tussen alle verkeersdeelnemers…
elkaar ruimte geven en verliching gebruiken om aan te geven wat je gaat doen.
sinds een week vakantie vandaag weer naar het werk, wat je in die tijd meemaakt….
dikke mercedes en audo stationbak (niet NL platen) voor wegwerkzaamheden nog ff snel invoeren, terwijl mijn auto vol met verhuisdozen stond…
werkverkeer ff de linkerbaan pakt om vervolgens niet te besluiten in te halen en weer terug naar echterbaan gaat…..
invoegen verkeer zonder knipperlicht van invoegstrook naar linkerbaan en rustig van de 80 naar de 120 doortrekken
grijze duif zonder knipperlicht van baan wisselen en nog net niet de plastic dopjes van de nummerplaatschroeven afschuurt….
links blijven hangen met net 119,99999 terwijl rechts gewoon plek is…..
rechts geen voorrang verlenen want autos met aanhanger rijden toch niet zo snel….
nu maar in afwachting van het 2e weekend mooi weer zodat de automobilisten weer gewend zijn aan motorijders op de weg……dan pas haal ik de mijne weer van stal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?